زنجان-استاندار زنجان به فعالیت سه هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: هشت هزار همیار سلامت هم در استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۲۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در محل استانداری زنجان گفت: در تدوین برنامه‌ها باید شعار را کنار بگذاریم.

فعالیت ۳ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی در زنجان

 

وی با بیان اینکه با شاخص‌های معین مشخص کنیم که دنبال چه چیزهایی هستیم، اظهار کرد: باید ورزش و جوانان استان باید نسبت به اجرای برنامه‌های جوانان فعالیت لازم را بکند.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه طی ۱۴ ماه گذشته شاهد بروز و شیوع این بیماری در کشور مان هستیم، گفت: جوانان نقش فعالی در مقابله و پیشگیری از شیوع آن در استان دارند.

 

حقیقی به فعالیت سه هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: هشت هزار همیار سلامت هم در استان فعالیت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان از میزان ۹۵ درصد اسفند سال گذشته به ۵۰ درصد رسیده است، افزود: با افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان دوباره وضعیت شهرها را از قرمز تغییر داد و شاهد فعالیت تمام مراکز آموزشی و ورزشی و فرهنگی شد.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه کارها روی اصول و برنامه ریزی باشد، انتقادها و ارزیابی‌ها هم بر مبنای آن انجام خواهد شد، ابراز داشت: مشارکت مجمع و تشکل‌های جوانان در تدوین دستور جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مورد تاکید است.

 

حقیقی یاد آورشد: اگر جوانان در این امر مشارکت کنند، خیلی از مسائل حل خواهد شد.

ارسال نظرات