ساری-حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر آمریکا با تهدید،تحریم و تعامل در جنگ نرم با ایران در حال تقابل است، گفت:مهم ترین فتنه آمریکایی برای جمهوری اسلامی فتنه تعامل است.چرا که فتنه تحریم و تهدید جواب نداد.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۶۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با ائمه جمعه و جامعه روحانیت شهرستان عباس آباد ضمن تبریک فرارسیدن ماه بندگی و ماه رمضان،با اشاره به اینکه بستر فعالیت ها ی تبلیغی روحانیت تغییر کرده است، گفت: روش ها و شیوه های سنتی جوابگوی جامعه امروز نیست و اقتضائات جوانان تغییر کرده است.لذا باید ارض الله را مسجد کرد نه  یک قطعه زمین را مسجد کرد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه بستر فضای مجازی که در جامعه گسترده شده است، مع الاسف اسلامی و قرآنی نیست، افزود: اگر به اقتضای زمان و به روز عمل نکنیم،حوادث سختی رقم خواهد خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه فقط مسجد محل تبلیغ نیست، ادامه داد: امروزه منابری در بستر فضای مجازی براه افتاده است که این منابر به نفع اسلام نیست لذا می بایست روش ها را تغییر داد و از شیوه پیشرفته و جلوتر از زمان حرکت کنیم.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح براینکه دشمن در بستر فضای مجازی حتی خانواده و فرزندان را انحراف می کشاند، خاطرنشان کرد: جامعه ای که علما را مازاد حساب کند و یا علما از جامعه قطع امید کردند، باید فاتحه آن را خواند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه کار کردن در فضای مجازی نیاز به سواد مجازی دارد، افزود:رهبر معظم انقلاب موضوعاتی را که مطرح می فرمایند که یکی از آن موضوع رها شدگی فضای مجاز ی در کشور و افتخار مسئولانی که متصدی این کار هستند.

حجت الاسلام تسخیری نقش علما  را نقش هدایت کننده در جامعه دانست و، گفت: باید با برنامه ریزی ها و طراحی ها خلا ها را در فضای مجازی پر کنیم که اگر این خلاها را پرنکردیم، دچار خسارت می شویم.

خبر

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین دو جبهه مستضعفین و مستکبرین پرداخت و گفت: موضوع  جمهور‌ی اسلامی ایران با آمریکا، درباره جبهه استکباری و جبهه مستضعفین است و از اول تا یوم القیامه با هم درگیر هستند.

 حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه سردمدار جبهه کفر آمریکا است، و آمریکا فقط یک دولت استکباری فقط نیست، خاطرنشان کرد: سردمدار مستضعفان عالم انقلاب اسلامی ایران است؛ لذا نیاز است این دو جبهه درست تحلیل بشود که کارشان چیست و چه کاری باید انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در سال ۱۹۹۷ آمریکایی‌ها یک تیم ۶۰ نفره پژوهشگر وضعیت آمریکا بودند، گفت: این پژوهشگران به مبانی امنیتی آمریکا ورود کرده و آن را بررسی کردند و طبق جمع بندی این تیم اگر در سال ۲۰۲۵ آمریکا توانست بر دنیا مسلط شود، کدخدای جهان است و اگر مسلط نشد، در حال افول است.

 حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه هدف آمریکا مسلط شدن بر خاورمیانه است، اضافه کرد: آمریکا مسلط شدن بر خاورمیانه را در گرو مسلط شدن بر ایران می داند، لذا مسئولینی که در کشور غربگرا هستند آمریکا را به اهداف خود نزدیکتر می کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر تشکیل دولت جوان مومن انقلابی ، گفت: 
راه برون رفت مشکلات تشکیل این دولت است لذا معظم له برای تشکیل دولت حزب اللهی مصادیق هم بیان می کنند.
 
حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر آمریکا با سه برنامه تهدید،تحریم و تعامل در جنگ نرم با ایران در حال تقابل است، گفت:مهم ترین فتنه آمریکایی برای جمهوری اسلامی فتنه تعامل است.چرا که فتنه تحریم و تهدید جواب نداد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا غرب گرایی را بر برخی مسئولین اجرایی کند تا آنها غرب گدا بشوند، خاطرنشان کرد: مسئولی که به فکر گدایی از غرب باشد، نه تنها خود را تحقیر کرده بلکه اظهار ضعف و ناتوانی هم میکند و به یک آب نبات چوبی بایدن هم دلخوش می شود.
 
حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه فتنه تعامل خطرناک ترین فتنه است، اضافه کرد: آمریکا با راه اندازی جنگ تمدنی، مستقیما رویکرد نظامی را در افغانستان،عراق و ..در پیش گرفت.و دیگر آنکه با راه اندازی جنگ های نیابتی در سوریه در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفت.
 
برخی مسئولین از غربگرایی به غرب گدایی روی آوردند /فتنه امروز،فتنه تعامل با آمریکا است
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مرز جمهوری اسلامی را در جهان دانست و خاطرنشان کرد: امروزه مرز جمهوری اسلامی محدود به مرز جغرافیایی نمی شود. لذا تفکر انقلابی مرز ندارد.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی مهدوی است، گفت:حکومت مهدوی، حکومت جهانی است لذا گسترده انقلاب اسلامی به خاورمیانه و کشورهای دیگر محدود نمی شود بلکه در کل زمین است لذا خدای متعال مالک و ولی زمین و زمان است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه آمریکا در حال افول است، افزود:آمریکا از قدرت نرم ایران شکست خورده است لذا آمریکا دچار سقوط فرهنگی ،اقتصادی شد. و همچنین دچار رشد فزاینده نژاد پرستی  است و ناامنی در این کشور بیداد می کند و حتی این دولت مستکبر قدرت ائتلاف سازی ندارد.
 
 حجت الاسلام تسخیری در پایان سخنان خود به بیان اینکه ایران دچار مشکل مدیریتی است و این با انتخاب درست مردم، قابل حل است، گفت: اکثر مشکلات بخاطر فقدان مدیریتی است.
 
به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا باید با تفکر خزنده لیبرال غربی مقابله کرده و اینکه جلوی نفوذ دشمن را گرفت.
 
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها