معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز:

پویش روزه اولی ها در البرز اجرا می شود

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز از راه اندازی پویش روزه اولی ها برای پسران ۱۴ تا ۱۵ ساله و دختران هشت تا ۹ ساله از سوی بنیاد مهدویت این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۶۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی امدادی، معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در خصوص برنامه های این مجموعه در این ماه گفت: نوروز امسال را با هشتک «نوروز مهدوی» آغاز کردیم و بنا داریم ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان را نیز با هشتک «صاحب شب های عاشقی» اجرا کنیم.

پویش روزه اولی ها در البرز اجرا می شود

وی با اشاره به  بازخورد خوب برنامه های کارشناسی این بنیاد اذعان کرد: تلاش می کنیم در ماه رمضان و فرصت های طلایی افطار تا سحر تولیدات مهدوی را از طریق بازگذاری در کانال های مجازی شبکه شاد به دست علاقه مندان برسانیم که برنامه های کارشناسی «آیه آیه انتظار» به همراه مسابقه یکی از این اقدامات است.

معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز ادامه داد: در این زمینه کلیپ های دو دقیقه ای به همراه مسابقه آماده شده و مخاطبان یک روز فرصت دارند پاسخ مسابقه ای را که در انتهای کلیپ مطرح می شود برای ما ارسال کنند. برای هر مسابقه سه جایزه در نظر گرفته شده است.

امدادی با اشاره به تولید ۱۵ کلیپ کارشناسی با موضوعات امام مهدی (عج) در قرآن و نهج البلاغه و امام مهدی و شب قدر، جهت استفاده روزه داران عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و اعلام وضعیت قرمز در استان و عدم برگزاری تجمعات، ۶۰ عکس نوشته با موضوع جملات علما درباره امام زمان (عج) و جملات و وصیت نامه های کوتاه شهدا در حال آماده سازی و انتشار است.

معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز از تولید پادکست های صوتی با موضوع تشرفات حضرت مهدی (عج) و سفارشات آن حضرت به کسانی که خدمت ایشان رسیدند خبر داد و گفت: برنامه «فرازهای افتتاح» جهت ساده سازی دعای افتتاح آماده شده و شرح دعای هر روز ماه مبارک رمضان توسط تیم پژوهش بنیاد نیز در حال آماده سازی است.

وی راه اندازی مرکز نیکوکاری را مهم ترین فعالیت این بنیاد عنوان کرد و گفت: در این زمینه قصد داریم از نذوراتی که برای سلامتی امام زمان (عج) جمع آوری می شود به فقرا و مساکین رسیدگی کنیم؛ تقویت خوراک فکری، معنوی و مادی به قشر ضعیف جامعه با برگزاری کلاس های مرتبط در این زمینه نیز می تواند با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مراکز نیکوکاری صورت گیرد.

وی با اشاره به تولید برنامه های میلاد امام حسن مجتبی (ع) و شب های قدر از تولید ویژه برنامه صاحب شب های عاشقی نیز خبر داد و گفت: راه اندازی پویش روزه اولی ها برای پسران ۱۴ تا ۱۵ ساله و دختران هشت تا ۹ ساله نیز از دیگر اقدامات فرهنگی بنیاد مهدویت این استان در ماه مبارک رمضان است که از ابتدای ماه مبارک آغاز می شود و تا عید فطر ادامه دارد.

معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز محورهای این پویش را چنین عنوان کرد:

۱. فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای با موضوع «من هم از امسال یک مهدی ‌یاور مکلف هستم»

۲. نقاشی با موضوع ارتباط ماه مبارک رمضان و حضرت مهدی (عج)

۳. محفل انس با قرآن همراه خانواده «هر آیه نذر ظهور امام مهربان»

۴. داستان کوتاه با موضوع «زمانی که روزه گرفتم »

۵. ادعیه خوانی، ادعیه‌های مخصوص ماه مبارک، اعم از دعاهای وارده بعد از نماز، افطار و یا شب های قدر و ارسال عکس صوت و یا فیلم یک دقیقه ای از خود در حال خواندن ادعیه

امدادی ضمن دعوت از روزه اولی ها برای شرکت در این پویش خاطرنشان کرد: از برترین کارهای ارسالی توسط روزه اولی ها در کانال بنیاد مهدویت استان البرز استفاده خواهد شد و در نهایت به ۱۲ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها