مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) تاکید کرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: مربیان و مسئولان عقیدتی سیاسی بسیج باید در راستای تعمیق مسائل اعتقادی بیشتر تلاش کرده و نشست‌های عقیدتی را با نشاط و شوق بیش از پیش برگزار کنند.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۶۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به اینکه تمام آثار شهید مطهری مفید و قابل استفاده است، گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است تا اندیشه شهید مطهری در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

ضرورت تلاش مضاعف مسئولان عقیدتی سیاسی در جهت تعمیق مسائل اعتقادی

وی با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم تفکر این شهید را  تبیین و تشریح کنیم، افزود: در کنار برنامه های هفته عقیدتی سیاسی، محافل انس با قرآن و نشست های سیاسی و سبک زندگی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در ناحیه برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به مقام معلم تصریح کرد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند: هرکس چیزی به من بیاموزد مرا غلام خویش کرده است. معلمی شغل و حرفه نیست بلکه ذوق و هنر است؛ از معلمی در قرآن به عنوان جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی یاد شده است.

وی اظهار کرد: امروز در شرایطی که دشمنان به اصل اسلام که همان باورها، ایده‌ها، اعتقادات، بصیرت و معرفت است، هجوم ‌آورده‌اند، مربیان و مسئولان عقیدتی سیاسی بسیج باید در راستای تعمیق مسائل اعتقادی بیشتر تلاش کرده و نشست‌های عقیدتی را با نشاط و شوق بیش از پیش برگزار کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها