خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین

برگزاری «کرسی های سیار قرآنی» منوط به اخذ مجوز از ستاد پیشگیری از کرونای استان است

عظیمی گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی استان هنوز مجوزی از سوی ستاد پیشگیری از کرونا استان مبنی بر برگزاری کرسی های سیار قرآنی صادر نشده است و برگزاری این کرسی ها منوط به اخذ مجوز از ستاد پیشگیری از کروناست.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۸۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به طرح پیشنهادی اوقاف استان در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: کاروان قرآنی انقلاب اسلامی که هر ساله در دهه مبارک فجر به همت اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شد تجربه موفقی بود که سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط خاص و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با مشارکت دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

وی گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و ایام خاص این ماه پربرکت، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، اقدام به ابداع طرحی نو در حوزه کرسی های تلاوت قرآن کریم با همکاری و مشارکت شورای عالی قرآن و اداره کل تبلیغات اسلامی استان با عنوان «کرسی سیار قرآنی» نمود که در آخرین جلسه شورای عالی قرآن کریم که به میزبانی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان قزوین برگزار شد این پیشنهاد مطرح و با موافقت اعضا مصوب شد.

عظیمی در خصوص برنامه های این کرسی های سیار تلاوت تصریح کرد: این کرسی ها متشکل از یک مجری، قاریان پیشکسوت و قاری نوجوان با برنامه های جانبی مولودی خوانی، تواشیح و تفسیر می باشد که در هر برنامه کل زمان انجام برنامه ۶۰ دقیقه می باشد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود: بر این اساس طی هفت روز ۱۴ برنامه قرآنی با محتوای ذکر شده به ‌صورت سیار در سطح استان قزوین و در بیمارستان ها، امامزادگان، بوستان ها برگزار خواهد شد.

عظیمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی استان هنوز مجوزی از سوی ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا منوط بر برگزاری کرسی های سیار قرآنی صادر نشده است و به محض اخذ مجوز این کاروان قرآنی رمضان «کرسی سیار قرآنی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها