مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

هدف آمریکا از مذاکره، سخت گرفتن و تسلط بر ایران است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن وقتی بر ما مسلط شد، دشمنی های خود را بیشتر می کند، گفت: هدف آمریکایی ها از گفتگو و مذاکره، سخت گرفتن و تسلط بر ایران است.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۹۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

خبر پایوران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در نشست بصیرتی با پایوران سپاه شهرستان عباس آباد ضمن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به آیات یک و دو سوره ممتحنه،گفت: این آیات  مربوط به امروز است و آیات قران کریم کهنه نمی شود و راه گشا است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه قرآن چند نوع خطاب دارد که یکی از آنها خطاب با مومنان است، افزود:مومنان دارای ویژگی هایی هستند، مومنانی که در اداره جامعه نقش دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه در قرآن تاکید شده است که دشمنان خدا و دشمن خود را اولیای خود قرار ندهید،اضافه کرد: دشمنان با حیله و مکر و با شیوه های مختلف برای دوستی می آیند و مدعی هستند که ما می خواهیم مشکلات شما را حل کنیم برای نمونه اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا با زبان فارسی نوروز چند سال پیش را تبریک گفت.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه آمریکایی ها اعتراف کردند مشکلات ما با ایران موضوع انقلاب اسلامی است ، خاطرنشان کرد:آمریکا با نوع مدل حکومت ایران اسلامی مشکل دارد نه با موضوع هسته ای .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با تصریح بر اینکه آمریکایی ها رسما اعلام کردند،که ما توانستیم انقلاب پیغمبر(ص) را به انحراف بکشانیم اما نمیتوانیم انقلاب ایران را منحرف کنیم، اضافه کرد: آمریکایی ها به شدت در حال سرمایه گذاری هستند تا علیه انقلاب کار کنند.

خبر

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه مذکرات در اصل یک نوع معامله است، گفت: مذاکرات یعنی تسلیم آمریکایی شدن و ارزش های انقلاب را کنار گذاشتن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا،با تاکید براینکه چهل و دوسال است که انقلاب اسلامی در برابر دشمنان مقاومت کرده است،افزود: در این دوره خیلی ها سقوط سیاسی کردند اما امروزه مدعی هستند. 

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه خدای متعال می فرمایند کفار و یهود و را دوست خود قرارندهید، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند ما مظلومیم اما مقتدر هستیم و باید خود را قوی کنیم .لذا ما سازش پذیر نیستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن وقتی بر ما مسلط شد، دشمنی های خود را بیشتر می کند، گفت: هدف آمریکایی ها از گفتگو و مذاکره، سخت گرفتن و تسلط بر ایران است.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر دست چدنی آمریکا، اضافه کرد:آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست و در تلاش است تا ایران دست از ارزش های خود بردارد و به قبل از انقلاب برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار