بازدید جانشین فرمانده سپاه بردسکن از مراکز مثبت زندگی تحت پوشش بهزیستی شهرستان

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن با حضور در سه مرکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان از نزدیک مسائل ومشکلات این مراکز و توانمندی انان را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۳۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی پور محمد در بازدید از این مراکز که رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای شهر بردسکن شرکت داشتند، اظهار کرد: با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مصداق حقیقی این شعار را در خصوص مانع زدایی‌ها همین مراکز مثبت زندگی می‌باشند.
 
معاونت اجتماعی سپاه ناحیه بردسکن افزود: با توجه به وظایف بهزیستی در سه عرصه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری این آمادگی در مجموعه سپاه شهرستان وجود دارد که بتوانیم خدمات هر چند ناچیز به قشر آسیب پذیر شهرستان داشته باشیم.
 
وی وقت گذاشتن و گوش دادن به خواسته‌های این قشر را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: توجه مادی و معنوی در این مراکز موجب می‌شود، به دیگر افراد تحت پوشش تسهیل امور داده شود.
 
محمد پور، رئیس اداره بهزیستی در این بازدید به برنامه‌های این اداره در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: ۴ مرکز مثبت زندگی در بردسکن و در مرکز بخش انابد فعال است که با نظارت این اداره توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.
 
به گفته رئیس اداره بهزیستی، این مراکز با هدف رعایت حقوق شهروندی و کاهش تردد‌های خانواده تحت پوشش به ادارات بهزیستی راه اندازی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار