رئیس قرارگاه نهضت روشنگری ناحیه قوچان:

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح تبیین شود

رئیس قرارگاه نهضت روشنگری ناحیه قوچان تاکید کرد: باید بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح تبیین شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۴۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی در جلسه نهضت روشنگری سپاه ناحیه قوچان  بیان داشت: هیچ کاری مهم‌تر از امر بصیرت افزایی و بصیرت دهی نداریم و تمام معاونت‌ها وحوزه‌ها این را باید سرلوحه‌ی خود قرار دهند. فرماندهان حوزه‌ها با یک کار مدون و برنامه‌ مشخصی پیگیر نشست‌های بصیرتی باشند تا بتوانیم حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.
 
رئیس قرارگاه نهضت روشنگری ناحیه قوچان بیان کرد: در مرحله‌ بعد باید فردی انقلابی و جهادی را انتخاب کنیم و  از هر طریق و روشی برای این مهم استفاده کنیم تا نشاط انتخاباتی در جامعه ایجاد شود.
 
وی تاکید کرد: مجموعه‌ ستاد ناحیه و حوزه‌ها باید پشتیبانی همه جانبه از جلسات بصیرتی و بصیرت افزایی را داشته باشند وجلسه قرارگاه روشنگری هر دو هفته یکبار برگزار شود و از کم و کیف اجرای برنامه‌ها اعضای جلسه گزارش ارائه نمایند.

زرقانی گفت: ما باید تمام سعی خود را انجام دهیم تا بیانات مقام معظم رهبری در زمینه بصیرت افزایی و حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو را بیان و یک امیدی برای عموم مردم جامعه ایجاد شود و مردم به نظام و انقلاب دل بسته شوند و اقدامات دشمنان این نظام و انقلاب با شکست مواجه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار