مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع):

اجرای برنامه های قرآنی ویژه ماه رمضان در ناحیه امام رضا (ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) از اجرای برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در این ناحیه به منظور استفاده از برکات این ماه پر خیر و برکت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۱۹۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمود رجبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) از اجرای برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در این ناحیه به منظور استفاده از برکات این ماه پر خیر و برکت خبر داد و گفت: برگزاری جلسات قرآنی، کلاس‌های عقیدتی، محافل انس با قرآن و نشست‌های بصیرتی با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله این برنامه هاست.

اجرای برنامه های قرآنی ویژه ماه رمضان در ناحیه امام رضا (ع)

وی شرط بهره مندی از برکات حداکثری در ماه رمضان را آماده سازی خود پیش از ورود به این ماه مبارک دانست و افزود: اگر با آمادگی لازم وارد این ماه شویم، نه تنها توشه یک سال، بلکه به اندازه یک عمر توشه آماده خواهیم کرد. رمضان ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه ‏اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادى از آتش جهنم است.

حجت السلام رجبی، ماه رمضان را بهار قرآن، ماه فضائل و ضیافت های بیکران الهی و ماه شناخت و بهره برداری فکری و عملی از قرآن کریم دانست و اظهار کرد: علاوه بر قرائت همه روزه قرآن کریم و تقویت روخوانی و روان خوانی آن، لازم است از درک مفاهیم و فیوضات معنوی آن نیز بیشتر و بهتر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها