مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از رشد 93 درصدی پرداخت صدقات در این استان با پرداخت 16 میلیارد تومان صدقه نقدی و غیرنقدی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۰۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: مردم خیر این استان طی یک سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان صدقه نقدی و غیرنقدی پرداخت کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۳ درصد رشد داشته است.

رشد 93 درصدی پرداخت صدقات در استان البرز

وی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۱۷۰ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۸ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق های بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب ‌شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌ شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

محمدی فرد اعلام کرد: مردم می‌توانند با ارسال یک پیامک خالی به سرشماره ۸۸۷۷ با انتخاب رقم مورد نظر، عضو سامانه پیامکی شوند. همچنین به منظور دریافت کمک‌های مردم خیر کد #۲۶۰*۸۸۷۷* و اپلیکیشن صدقات «مبین» به‌ عنوان درگاه‌های نوین کمیته امداد پیش‌بینی‌ شده است.

وی از راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی در اصناف، ارگان‌های دولتی و غیردولتی، رسانه‌ها و مراکز صنعتی خبر داد و اعلام کرد: چشم‌انداز کمیته امداد برای مردمی شدن فعالیت‌ها، ایجاد مراکز نیکوکاری است تا با شناسایی نیازمندان در سطح محلات، پیش از وقوع آسیب، به نیازهای آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها