سردار علی ناظری در گفتگو باخبرگزاری بسیج:

۴۰۰۰ جلد کتاب دفاع مقدس در بسته‌های معیشتی نهضت کمک‌های مومنانه/مخاطبین انقلاب اسلامی مستضعفین و محرومین هستند

رئیس هیئت مدیره مجموعه ناشران دفاع مقدس در خصوص قرار دادن کتاب‌های دفاع مقدس در بسته‌های معیشتی کمک‌های مومنانه طی سخنانی اظهار داشت: با قرار دادن کتاب‌های دفاع مقدس در بسته‌ها به نحوی این حرف را انتقال داده ایم که این شهیدان هستند که از مردم حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۱۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
سردار علی ناظری رئیس هیئت مدیره مجموعه ناشران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص قرار دادن کتاب‌های دفاع مقدس در بسته‌های معیشتی کمک‌های مومنانه طی سخنانی اظهار داشت: از سال گذشته با فرمان مقام معظم رهبری بسته‌های معیشتی توسط مجموعه‌های مختلف و سازمان بسیج مستضعفین در اختیار خانواده‌های محروم و کم‌برخوردار قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به پیشنهاد هیئت مدیره ناشران دفاع مقدس مبنی بر قرار دادن کتاب‌های دفاع مقدس در بسته‌های معیشتی افزود: قرار دادن کتاب‌های دفاع مقدس در بسته‌های معیشتی پیوستی فرهنگی بود تا کتابی از زندگینامه یک شهید دفاع مقدس در این بسته‌ها قرار گرفته تا سبب آشنایی بیشتر مردم با شهدای دفاع مقدس گردد.
 
مخاطبین انقلاب اسلامی مستضعفین و محرومین هستند
ناظری با بیان این که مخاطبین انقلاب اسلامی مستضعفین و محرومین هستند، ادامه داد: با قرار دادن کتاب‌های دفاع مقدس در بسته‌ها به نحوی این حرف را انتقال داده ایم که این شهیدان هستند که از مردم حمایت می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره ناشران دفاع مقدس پخش کردن بسته‌های معیشتی همراه با کتاب‌های دفاع مقدس را سبب بیشتر شدن علاقه مردم به شهدا دانست و گفت: این امر فرهنگی با هماهنگی بسیج مستضعفین، قرارگاه‌های سازندگی بسیج، وزارت ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته که در این مرحله با کمک‌های نقدی وزارت ارشادکتاب‌های زندگینامه شهدا از ناشران دفاع مقدس با قیمتی مناسب تهیه شده و با هماهنگی بسیج مستضعفین در بسته‌های معیشتی قرار گرفته است.

وی از تهیه چهار هزار جلد کتاب که از ناشران دفاع مقدس خریداری شده اند خبر داد و افزود: ۱۳۰۰ عنوان کتاب از زندگینامه شهدا در دو روز گذشته در بسته‌های معیشتی کمک‌های مومنانه قبل از ماه رمضان تهیه شده توسط سازمان بسیج مستضعفین قرار گرفته و توزیع شده است.

سردار ناظری به کمک‌های مومنانه سازمان بسیج مستضعفین در طول ماه رمضان اشاره کرد و گفت: چهار هزار جلد کتاب در نظر گرفته شده تا این امر ادامه یابد و مجموعه‌های مردمی محور دیگر نیز از این پیشنهاد استقبال کنند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ شهدا، اضافه کرد: از بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) خواستاریم هنگام انجام چنین کار ارزشی و مهمی بتوانیم که یک پیوست فرهنگی مربوط به دفاع مقدس را انجام دهیم.

رئیس هیئت مدیره مجموعه ناشران دفاع مقدس با بیان این که هیچ نهادی آماده‌تر و پای کار‌تر از خدمت گذاران به مستضعفین نداریم، تصریح کرد: از کار فرهنگی با نام و یاد شهدا برای مستضعفینی که از ابتدای انقلاب تا الان همراه و همیار انقلاب بوده اند استقبال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:نباید از یاد و نام شهدا غافل  شویم و از مجموعه‌ها و نهاد‌های مختلف خواستاریم که مجمع ناشران دفاع مقدس را در زمینه ترویج این فرهنگ کمک کنند.

ناظری از آمادگی ناشران دفاع مقدس و عرضه کتاب‌های دفاع مقدسی توسط آنان با قیمتی نازل و مناسب خبر داد و گفت: انشالله بتوانیم که تا پایان نهضت سراسری کمک‌های مومنانه این کار فرهنگی را ادامه داده و به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بپردازیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار