رئیس هیئت مدیره مجموعه ناشران دفاع مقدس در خصوص عرضه کتاب‌های دفاع مقدس در اولین نمایشگاه مجازی قرآن گفت: بستر دفاع مقدس یک خروجی عملی از فرهنگ و تعالیم اسلامی قرآن و اهل بیت است.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۲۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
سردار علی ناظری رئیس هیئت مدیره مجموعه ناشران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص عرضه کتاب های دفاع مقدس در اولین نمایشگاه مجازی قرآن و عترت سخنانی اظهار داشت: نمایشگاه مجازی قرآن و عترت از دهم تا بیستم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: دفاع مقدس و خاطرات در بستر دفاع مقدس یک خروجی واقعی و عملی از فرهنگ و تعالیم اسلامی قرآن و اهل بیت است.

سردار ناظری با اشاره به پیشنهاد هیئت مدیره مجموعه ناشران دفاع مقدس مبنی بر قرار دادن آثار دفاع مقدس در نمایشگاه قرآن و عترت به وزارت ارشاد اسلامی، تصریح کرد: با هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی کتاب‌های دفاع مقدس در اولین نمایشگاه مجازی قرآن و عترت در کنار کتاب هایی با موضوعات قرآن و اهل بیت عرضه خواهند شد.

رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس اضافه کرد: ناشران دفاع مقدس و ناشران دینی با فراخوانی جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

وی با بیان این که از علاقمندان به آثار دفاع مقدس در ناشران دفاع مقدس خواستاریم تا در نمایشگاه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این امر به ناشران و ترویج فرهنگ دفاع مقدس کمک بسزایی خواهد کرد.
ارسال نظرات