امامی با بیان اینکه ساماندهی آب شرب و فاضلاب طرقبه مهم ترین دغدغه است گفت: موضوع فاضلاب شهر طرقبه ردیف بودجه ملی دارد ولی شبکه آبرسانی برخی روستاها بسیار فرسوده است.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۲۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

حسین امامی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اینکه آب شرب محلات و روستا‌ها و شبکه فاضلاب طرقبه یکی از مشکلات مهم این شهر است، بیان کرد: موضوع فاضلاب این شهر باید به طور جدی پیگیری شود و با مسئولان استانی و شهرستانی جلساتی برگزار شده است و این پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

ساماندهی آب شرب و فاضلاب طرقبه مهم‌ترین دغدغه است

وی تصریح کرد: در موضوع آب شرب محلات و روستای شهرستان پیگیری‌های لازم انجام شده است به خصوص در مورد محلات و روستا‌هایی مثل؛ حصار، ابرده، ویرانی و کنگ که درخواست‌ها و گلایه‌های مردمی به ما رسیده است البته از طرف ما پیگیری‌هایی در این زمینه از فرمانداری و امور آبفای شهرستان شده است و بعضی از مشکلات با پیگیری‌های انجام شده به صورت موقت حل شدند.

امامی راد افزود: موضوع فاضلاب شهر طرقبه ردیف بودجه ملی دارد و بحث آبرسانی در طرقبه شاندیز هم در شهر‌ها و هم در روستا‌های آن، در زمانی که بودجه بسته می‌شد یک سری موارد را از طرف کمسیون تلفیق قول‌هایی به نمایندگان دادند که بر اساس آن یک سری پیشنهاداتی از سوی نمایندگان هم ارائه شده است و مواردی را که وضعیت حادی دارند در حوزه‌های انتخابیه خود اعلام کردند تا اعتباراتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

تامین اعتبار اصلاح شبکه فاضلاب طرقبه در ردیف بودجه ملی قرار گرفت

وی با اشاره به اینکه این موضوعات از طرف فرمانداران حوزه‌های انتخابیه طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار پیگیری شده و این فرمانداران موارد را ارسال کردند و پیشنهادات از طرف ما به کمسیون تلفیق ارائه شده است، یکی از مواردی که برای طرقبه شاندیز در پیشنهادات خود ارائه داده ایم همین بحث شبکه فاضلاب و آبرسانی روستایی که شامل: کل مجموعه روستایی شهرستان می‌شود، اگر پیشنهاداتی که از سوی ما ارائه شده است انجام شود تا حدودی مشکلات در موضوع آب شرب حل می‌شود.

نماینده طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی افزود: بعضی از مناطق مثل روستای کنگ، شبکه آبرسانی آن بسیار فرسوده است که بیش از ۴۰ تا ۵۰ سال از زمان ایجاد این شبکه می‌گذرد و در بعضی از مناطق حفر چاه آب نیاز است و بعضی از مناطق باید چاه آب جابجا شود همه این موارد در جلسه با مدیر امور آبفای طرقبه شاندیز ارائه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها