سرهنگ حسینی گفت:ماه رمضان بهترین فرصت‌ برای اصلاح نفس و سلامت انسان می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۷۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:سرهنگ پاسدارسیدعلی اکبر حسینی فرمانده سپاه خمین درجمع فرمانده هان واحده های دانش آموزی حوزه مقاومت بسیج کوثرضمن تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت:این ماه بزرگ‌ترین ماه‌ها و بزرگ‌ترین فرصت و غنیمت برای اصلاح نفس و سلامت روحی و معنوی و حتی جسمی انسان‌ها می باشد وقرائتقرآن کریم و انس با آن در این ماه را از مهمترین کارها و لوازم بهره‌مندی از ماه مبارک رمضان دانست.

وی گفت:خدای متعال می فرمایند کفار و یهود و را دوست خود قرارندهیدیادشمنان خدا و دشمن خود را اولیای خود قرار ندهید زیرادشمنان با حیله و مکر و با شیوه های مختلف برای دوستی می آیند ،که یکی ازاین شیوه ها در حال حاضر، فتنه آمریکایی برای جمهوری اسلامی فتنه تعامل است.چرا که فتنه تحریم و تهدید جواب نداده است.

سرهنگ حسینی بیان کرد:مذاکرات دراین نشست ها یعنی تسلیم آمریکایی هاوغربی ها شدن ، ارزش های انقلاب را کنار گذاشتن است.انقلاب اسلامی دراین چهل و دوسال  در برابر دشمنان مقاومت کرده است،وبااین مقاومت هابر دشمن پیروز شده  است.

فرمانده سپاه خمین درپایان گفت:دراواخرخردادماه سال جاری مایک انتخابات سرنوشت سازدرپیش داریم،که مهمترین وظیفه مامردم  بصیر وانقلابی حضورحداکثری وانتخاب اصلح  باحضور درپای صندوق های رای می باشد.

ارسال نظرات