فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان گفت: دولت جوان حزب اللهی یک راهنمایی برای مردمی است که دغدغه انقلاب و نظام اسلامی را دارند.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۴۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی پیرامون انتخابات 1400 و دولت جوان حزب اللهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات پیش رو  یک فرصت مهم برای نشان دادن اقتدار،  امنیت و وحدت ملت شریف ایران است تا با همدلی خود مشتی سنگین بر دهان یاوه گویان بزنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان افزود: وقتی که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، می فرمایند: دولت جوان حزب اللهی علاج مشکلات کشور است، بدین ترتیب این نکته یک راهنمایی برای مردمی است که دغدغه انقلاب و نظام اسلامی را دارند.

رحیمی تصریح کرد: مسیر کاملا روشن و مشخص است و فقط باید با داشتن تقوا و بصیرت به کسی اعتماد کرد که نگاهش انقلابی است، تفکرش الهام گرفته از امامین انقلاب است و برای جهاد در راه اسلام وارد صحنه انتخابات شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: در انتخابات پیش رو مسئولیت مردم شریف ایران در برابر انقلاب اسلامی دو چندان است، زیرا حضور پر شور و مشارکت باشکوه مردم در انتخابات موجب شکست و رسوایی سنگین منافقین و دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

رحیمی در پایان تاکید کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام موجب فتح قله‌های پیشرفت و عدالت خواهد شد و علاوه بر این رسانه‌ها نقش اساسی در ایجاد نشاط و امید در جامعه و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات 1400 و تبیین معیارهای کاندیدای اصلح بر عهده خواهند داشت.

ارسال نظرات