خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت و این روز را فرصتی برای تجلیل و گرامیداشت حماسه سازی ارتش قهرمان عنون کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۲۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را تبریک گفت.

متن پیام سردار «عباسقلی‌زاده» به شرح زیر است؛

ارتش اساس و رکن استقلال یک کشور است. امام خمینی (ره)

۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ که در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور اقدام انقلابی و ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش است، موجبات تحول و تعالی آن را برای کشور فراهم و توطئه بزرگ جبهه ضد انقلاب و دشمنان نظام و ملت ایران را که در صدد تضعیف و حتی انحلال این نیرو‌های متعهد، مکتبی و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمده بودند، خنثی کرد.

بی‌شک منظومه قدرتمند نیرو‌های مسلح کشور که حضور ارتش قهرمان و سپاه سرافراز در خط مقدم آن، سپر دفاعی و قدرت بازدارنده کشور را تقویت و قوه محاسبه‌گری نظام سلطه و صهیونیسم در اعمال راهبرد تهدید را مختل و با چالش جدی مواجه آنان را از اندیشیدن به گزینه نظامی و هرگونه اقدام سخت بر حذر داشته است، «امنیت پایدار» و «آرامش کم‌نظیر» آحاد ملت ایران را تضمین کرده است.

روز ارتش، فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش شهیدان عزیز و حماسه‌سازان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانی ارزشمند فرمودند به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران همان‌طوری که امام بزرگوار می‌خواستند و آرزو می‌کردند و به زبان آورده بودند یک ارتش مردمی و خدایی است که این مهم می‌تواند در زمره فریضه‌های پیش‌روی آحاد ایرانیان و مشتاقان استقلال و امنیت کشور قرار گیرد.

از دل این ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی در طول ۴۳ سال گذشته ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌سابقه بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.

هنوز، خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی در رگ‌های این ارتش انقلابی و ولایی در جریان است و فرماندهان و نیرو‌های ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه‌دهنده همان راه و منش هستند.

اینجانب از صمیم قلب فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز «ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» را محضر فرماندهان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های عزیز ارتشی مستقر در استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با عنایات ارواح مطهر شهدای عظام و در سایه زعامت فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) در پاسداری از خدود این ملک علوی (ع) و حراست از دستاورد‌های آرمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرافراز و سربلند بوده و در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از توفیقات و تاییدات مضاعف ربوبی برخوردار باشید. ان‌شاءالله

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها