مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:

ماه رمضان فرصتی برای ارتقای بصیرت دینی است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر گفت: افزایش بینش اعتقادی، ارتقای بصیرت دینی، تقویت سطح معنویت، انس و الفت به قرآن کریم از اهم اهداف برنامه‌های ماه مبارک رمضان می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر، حجت الاسلام سید میثم نبوی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر، ماه مبارک رمضان را فرصتی بی نظیر در رهایی از قید و بند‌های دنیوی و رسیدن به انوار الهی دانست و گفت:افزایش بینش اعتقادی، ارتقای بصیرت دینی، تقویت سطح معنویت، انس و الفت به قرآن کریم از اهم اهداف برنامه‌های ماه مبارک رمضان می‌باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر  به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و ادامه داد: کلاس‌های تفسیر قرآن، بصیرت سیاسی، اعتقادی ودینی، شناخت و مقابله باآسیب‌های اجتماعی، روانشناسی و تربیتی، فرزند آوری و فرزند پروری بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی با بهره گیری از اساتید خبره با هدف افزایش بینش اعتقادی، ارتقای بصیرت دینی، تقویت سطح معنویت، انس و الفت به قرآن کریم برای پایوران وسربازان به اجرا در می‌آید.
 
حجت الاسلام نبوی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با استعانت از مدد الهی وبا برنامه ریزی دقیق بتوانیم برنامه‌های ایام ماه مبارک را با کیفیت خوب و مناسب برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها