فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را به فرمانده ارتش استان کردستان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۹۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را به فرمانده ارتش استان کردستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
الان این ارتش، ارتش اسلام است و ارتش اسلام احترام دارد

امام خمینی رحمت الله علیه

فرارسیدن روز ۲۹ فروردین ماه که با پیام تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز ارتش نامگذاری شد، یادآور حماسه آفرینی و فداکاری‌های ارتشیان فداکار و انقلابی در همراهی با امام و امت در دفاع جانانه از انقلاب اسلامی است و ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره این همدلی با انقلاب و مردم و تحقق شعار ارتش فدای ملت را، در عمل به اثبات رسانده است، از سرکوب گروه‌های ضدانقلاب در کردستان تا حضور درخشان در دفاع مقدس و امروز هم کمک به مردم در حوادثی نظیر بیماری کرونا، سیل، زلزله و... است، امروز ارتش با فرماندهانی مکتبی و انقلابی، در کنار سپاه و سایر نیرو‌های مسلح با وحدت و همدلی، آرزوی دشمنان را در اختلاف بین سپاه و ارتش را بر باد داده است.

اینجانب سالروز این روز عزیز را که روز ارتش انقلابی و مکتبی است، به فرمانده محترم و پرسنل و کارکنان خدوم و شجاع لشکر همیشه پیروز ۲۸ پیاده کردستان که عرصه حضور شیرمردان و دلاورانی همچون شهید صیادشیرازی، شهید شهرامفر و ۴۰۰۰ شهید والامقام و ۱۳۷۰۰ جانباز سرافراز می‌باشد، تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی این دلاور مردان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات