نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ارتش در دوران دفاع مقدس رشادت و شایستگی خود را نشان داد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارتش در دفاع مقدس به خوبی نشان داد که شایسته حمایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است تا جایی که رهبری این ارتش را ارتش حزب الله و شجره طیبه نامگذاری کردند.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۰۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم به مناسبت ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش، در دیدار فرماندهان یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهر تبریز با اشاره به شعار‌های دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: شناخت امام راحل از مردم و بصیرت مردم در زمان انقلاب باعث شد ارتش خود را فدایی ملت بداند و مردم نیز در پاسخ آن‌ها شعار ملت فدای ارتش را در خیابان‌ها طنین انداز کنند چرا که ارتش، لباس عزت و شرف را بر تن دارد.
وی بایادآوری تلاش عده‌ای از دشمنان و افراد ناآگاه در اوایل انقلاب برای حذف ارتش گفت: برای حقانیت ارتش همین بس که نخستین شهید ترور امیر سپهبد قرنی از ارتش جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در ۲۹فروردین به مردم گفتند که از ارتش پشتیبانی کنید و به ارتشیان هم دستور دادند که با ساز و برگ و تجهیزات کامل به خیابان‌ها بیایند تا قدرت خود را به نمایش بگذارید.
امام جمعه تبریز با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های ارتش در همه دوران‌ها گفت: ارتش در طول دفاع مقدس به خوبی نشان داد که شایسته این حمایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب بوده است تا جایی که مقام معظم رهبری این ارتش را ارتش حذب الله و شجره طیبه نامگذاری کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار