نقش خبرنگاران متعهد در دوران کرونا به خوبی حس می شود که بایستی دانشگاه علوم پزشکی استان آنان را در اولویت واکسن کرونا قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۲۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علینظری رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی پیگیر واکسن خبرنگاران و عکاسان ایلامی باشد، افزود: اصحاب رسانه که در روزهای نفس گیر کرونا با تمام وجود در تلاش بوده اند که رسالت اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند، با هشدارهای پی در پی و تهیه گزارش های میدانی و حضور در بیمارستانها و مصاحبه با مسئولین بهداشتی و بیماران کرونایی، به دل خطر رفته و آگاه کردن مردم از خطرات کرونای بی رحم را اولویت مهم خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام متاسفانه درجبهه ی اطلاع رسانی،عزیزان خبرنگاری را نیز از دست داده است،اظهار داشت:خبرنگاران متعهد در روزهای سخت بیش ازهر زمان دیگری نقش بی بدیل و مهم شان درجامعه دیده می شود، بی شک اطلاع رسانی های گسترده ی اصحاب رسانه تاثیر مهم و غیر قابل انکاری را در رعایت و همراهی مردم به دنبال دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام تصریح کرد:روزهای کرونایی از سخت ترین و تلخ ترین روزهایی بود که خبرنگاران در حوزه ی کار خبری با آن دسته و پنجه نرم کردند و از نزدیک و با تهیه ی گزارش ها، شاهد سختی و مصیبت بسیاری از هموطنانمان بودند.

علینظری خاطرنشان کرد: می بایست با نگاه ویژه‌ به این قشر زحمتکش که برای اطلاع رسانی مردم همواره  به دل خطر رفته و در کنارمدافعان سلامت در مبارزه با این بیماری قرار دارند، موضوع واکسیناسیون آنان را بعنوان یکی از اولویت های واکسیناسیون در استان قرار داده و از هیچ تلاشی دریغ ننماییم و سربازان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی را در این روزهای سخت یاری دهیم.

وی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاون بهداشتی استان خواست تا به جد پیگیر واکسیناسیون اصحاب رسانه استان باشند.

ارسال نظرات