استاد آموزش نظامی در گفت‌وگو با «بسیج»؛

ارتش مظهر پیوند نیروهای مسلح با انقلاب و مردم است

جانشین اردوگاه آموزشی شهیدان مدافع حرم شیبک و برزگرزاده کرج گفت: ارتش هم همانند نیروهای مسلح حافظ این مرز و بوم است و گوش به دستورات ولایت و رهبری می باشد و در کنار سپاه، ناجا و غیره از میهن دفاع می کند.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۲۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

سروان حسین طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک فرارسیدن روز اتش و گرامیداشت یاد و خاطر شهداء این نهاد مقدس، با بیان این که حدود 27 سال است عضو و مفتخر به سربازی در رکاب ولایت؛ در ارتش هستم، اظهار داشت: جمعی تیپ 65 نیروهای مخصوص( کلاه سبز ها) واکنش سریع نزاجا هستم و از بدو خدمت دوره های تخصصی رسته مخابرات و همچنین دورهای چتربازی، سقوط آزاد، غواصی، نیروی مخصوص، مربی چتربازی، اسکی روی برف و آب و رهایی گرگان  را طی کردم و 260 بار پرش چتربازی از انواع بالگرد ها و هواپیمای ترابری سی 130 را دارم و در کنار خدمت در ارتش افتخار سربازی ولایت دوباره در سازمان بسیج مستعضفین (حوزه بسیج 111 شهید مدرس - سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهر کرج)، را از سال 68 تا کنون دارم.

ارتش ج.ا.ا مظهر پیوند نیروهای مسلح با انقلاب و مردم است

 وی با اشاره به انگیزه و هدف خود برای حضور در ارتش، عنوان کرد: خدمت به آحاد مردم، نظام و فرماندهی معظم کل قوا از علائق و بارزترین انگیزه من برای حضور در این نهاد مقدس است.

 طهماسبی با بیان ویژگی ها و وظایف ارتش در جامعه و برای ملت، افزود: خدمت صادقانه، مخلصانه و کمک رسانی های گوناگون در بلاهای طبیعی و پیروی از نهضت امام خمینی در دهه اوایل انقلاب و اطاعت پذیری از دستوارت فرماندهی کل قوا، ولایت مداری و حرکت در مسیر رهنمود های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری باعث مردمی شدن ارتش در جامعه شده است.

وی متذکر شد: پیشنهاد می کنم جوانان در مسیر گام دوم انقلاب با روحیه جهادی با بی عدالتی مبارزه کرده و استفاده از ظرفیت های طبیعی و انسانی در همه زمینه ها و عبور از مرزهای دانش در همه رشته ها با بصیرت و آگاهی و گوش به دستوارات فرماندهی معظم کل قوا رو به جلو حرکت کنند.

طهماسبی ارتش ج.ا.ا را از سپاه، بسیج، ناجا و غیره جدا از هم ندانست، ابراز کرد: ارتش هم همانند نیروهای مسلح حافظ این مرز و بوم است و گوش به دستورات ولایت و رهبری می باشد و در کنار سپاه، ناجا و غیره از میهن دفاع می کند.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در مقابل ویروس کرونا، اذعان داشت: لشکر 23 تکاور نزاجا واقع در پرندک استان البرز کمک های قابل توجهی در کنترل و مقابله با بیماری منحوس کرونا در استان داشته است.

جانشین اردوگاه آموزشی شهیدان مدافع حرم شیبک و برزگرزاده کرج اظهار کرد: وظیفه اصلی ارتش حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی و به خصوص کمک به محرومان جامعه حتی در دور افتاده ترین روستاها و همچنین خلق عزت و سربلندی در روزهای سخت کرونا و بلاهای طبیعی است.

وی با بیان این که ارتش از دیدگاهم یک ارتش مردمی و پیکره اصلی نیروهای مسلح می باشد، گفت: یگان ویژه ارتش به نوعی نوک پیکان ارتش در موارد ناامنی ها، فتنه ها و امنیت در داخل و خارج از کشور می باشد مثلاً در فتنه های اخیر و قبل در کنار سپاه ، ناجا و بسیج تاثیر گذار و آماده دستورات سلسه مراتب بوده و همچنین در ماموریت مدافعین حرم در عراق و سوریه انجام وظیفه کرده است.

جانشین اردوگاه آموزشی شهیدان مدافع حرم شیبک و برزگرزاده کرج در پیان خاطر نشان کرد: پیشنهادم این است که  ارتش را در مجموعه استان البرز به جوانان بیشتر معرفی و با یگان ویژه ارتش در استان و نیز دو اردوگاه مهم چتربازی در جاده اشتهارد و غواصی در سد کرج را شناخته و آشنا شوند.

خبرنگار بسیجی: زهرا سادات فوج

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها