خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان بجنورد به مناسبت روز ارتش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد ؛ طی پیامی روز ارتش را به دلیرمردان و جان‌برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان بجنورد تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۴۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ،مهدی الهی راد " فرمانده سپاه شهرستان بجنورد"  طی پیامی روز ارتش را به دلیرمردان و جان‌برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان بجنورد تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای (مدظله العالی) : ارتش، یک سرمایه و ذخیره برای ملت است.

فرارسیدن روز باشکوه و مبارک ارتش را خدمت یکایک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار تیپ 130 شهید دلجویان تبریک و تهنیت عرض نموده و به روان پاک شهدای به خون خفته ی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران درود می فرستم‌.

نام‌گذاری روز ارتش را می‌بایست ازجمله درخشان‌ترین و هوشمندانه‌ترین اقدامات عظیم امام راحل دانست که بی‌شک باعث اقتدار و استحکام ارتشی شد که امروز به برکت نام اسلام و خون چهل هزار شهید این نیرو به جایگاه والای «الجُنودُ بِاِذنِ اللهِ حُصونُ‌ الرَّعیَّة» دست‌یافته و چه سعادتی برای ملت که فرزندان و سربازان جان‌برکفش همچون دژی مستحکم و با سینه‌های ستبر در کنار آنان ایستاده و از کیان این ملک و مملکت جانانه دفاع می‌کنند.

ارتش قهرمان با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیرو‌های شجاع و کارآزموده خود با پاسداری از مرزها ، در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور ، بخصوص کمک به هموطنان عزیز ، در همه مقاطع حساس از جمله مقابله با ویروس منحوس کرونا دوشادوش سپاه و بسیج ، به نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی در پیشگاه ملت سرافراز ایران قرار گرفته و مایه آرامش و اطمینان خاطر آنان و عامل عصبانیت و اضطراب استکبار جهانی شده است.
اینجانب روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک عرض نموده و از درگاه رفیع خداوند متعال و در سایـه عنایت حضرت ولی عصر(عج) تـوفیـق روزافـزون تمامی فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه تیپ 130 شهید دلجویان را مسئلت می‌نمایم.

مهدی الهی راد " فرمانده سپاه شهرستان بجنورد"

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

ارسال نظرات
پر بیننده ها