بیانیه نماینده مردم تهران به مناسبت روز ارتش/توفیق روزافزون برای تمامی ارتشیان با بصیرت را از خداوند متعال خواستارم

زهره الهیان, نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۰۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،  زهره الهیان, نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش بیانیه ای صادر کرد.

بنابر این گزارش متن بیانیه این شرح است:

۲۹ فروردین به فرمان رهبر کبیر انقلاب روز ارتش نام گرفت.بی شک این نامگذاری یکی از درخشان‌ترین و هوشمندانه‌ترین اقدامات عظیم حضرت امام راحل عظیم الشان بود و این فرمان خردمندانه آن عزیز سفر کرده، باعث اقتدار و استحکام ارتش شد که امروز به برکت انقلاب اسلامی ارتش حزب الله به این جایگاه والا دست‌یافته و این سعادتی بود برای ملت ایران که فرزندان جان‌برکف آنها همچون دژی مستحکم و با سینه‌های ستبر در کنار آنان ایستاده و از کیان این مملکت جانانه دفاع کنند.

آری، این فرزندان ملت روزی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس از سوسنگرد، خرمشهر ،جنوب کشور، تا کوه های بازی دراز غرب کشور رو در روی دشمنِ تا بنِ دندان مسلح مقتدرانه می‌ایستند و مصداق آن اینست که روزی در جبهه‌های خدمت‌رسانی در بطن و متن مردم مانده در سیلاب، و این جز معنای دقیق "ارتش فدای ملت" نبوده و نخواهد بود.

این گونه است که مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا فرمودند:" ارتش در گلستان، قبل از ستاد بحران حضور پیدا کرد، قبل از اینکه پای ستاد بحران به آنجا برسد، ارتش آنجا حضور داشت؛ «حُصُونُ‌ الرَّعِیَّة» یعنی اینها. فقط هم این حضور، حضور آلات و وسایل و مانند اینها نبود؛ [بلکه] جسمشان، بدنشان، توان جسمانی‌شان در خدمت مردم بود. سرهنگ ارتشی خم می شود که یک پیرمرد پایش را بگذارد روی پشت او، سوار [کامیون] بشود! ببینید اینها چیزهایی است که می ماند، در حافظه‌ی تاریخ گم نمی شود؛ این را ملّت ایران دیدند، این «حُصُونُ‌ الرَّعِیَّة» است؛ این یعنی ارتش وقتی می گوید «ارتش فدای ملّت» صادق است در این کلام، دارد کار می کند؛ اینها ارزش هایی است که وجود دارد ."

اینجانب به عنوان خادم و خدمتگزار مردم در خانه ملت، ضمن تبریک روز ارتش و گرامیداشت یاد شهدای والا مقام این نهاد مقدس تقدیر و تشکر از خانواده شهدا ی ۸ سال دفاع مقدس و دیگر عرصه ها همانند مدافعان حرم و مدافعان سلامت ، توفیق روزافزون برای تمامی ارتشیان با بصیرت این مرز و بوم را از خداوند متعال خواستارم...

ارسال نظرات
آخرین اخبار