فرمانده سپاه میناب :

رمضان؛ دانشگاه خودسازی برای رسیدن به کمالات انسانی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: در ماه مبارک رمضان همه باید تلاش کنیم بالاترین رتبه معنوی در جهت فارغ التحصیل شدن از دانشگاه خودسازی برای رسیدن به بالاترین درجات کمالات انسانی اخذ نمائیم. ...  
کد خبر: ۹۳۳۴۸۲۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

سرهنگ پاسدار حسین درویشی در گفتگو با خبرگزاری بسیج میناب ،با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماه فرصت یابی برای تزکیه نفس و خروج انسان از تمایلات نفسانی و خالص نمودن روح برای قرب الهی و فرصت نظم و برنامه ریزی است، هر کس بی نظم بوده این جا باید منظم شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب رمضان را دانشگاه خودسازی انسان عنوان کرد و افزود: دانشجویان این دانشگاه مومنان هستند، دانشگاهی که کتاب درس آن قرآن و اساتید این دانشگاه پیامبر(ص) و ائمه هدی(ع) و رهبران دینی می‌باشند لذا نهایت بهره مندی از این دانشگاه در جهت تهذیب نفس برای رسیدن به قرب الهی برای انسان در ماه رمضان فراهم است.

درویشی خاطر نشان ساخت: قرآن کریم جامع ترین و کامل ترین قانون برای سعادت بشری است که می تواند راهگشـا و راهبـر برای ما مسلمانان باشد که با تأسی از فرامیـن الهی می توان به سعـادت دنیوی و اُخـروی رسید .

وی ضروری ترین وظیفه انسان در ماه مبارک رمضان را خودسازی در پرتوی خدا شناسی عنوان کرد و بیان داشت: شرط اساسی بهره مندی ازاین ماه با برکت ارتباط بیشتر انسان با مسجد و ائمه جماعات می باشد.

فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه شرکت در مراسمات معنوی و مذهبی زمینه را برای افزایش روحیه معنوی‌ انسان فراهم می سازد تاکید کرد: بسیجیان و همه ما با شرکت منظم در جلسات جزءخوانی قرآن کریم و انس بیشتر با مفاهیم والای آن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی می‌توانیم حال معنوی وافری از این فرصت الهی ببریم و خودسازی معنوی برای رسیدن به کمالات انسانی کسب کنیم.

 

ارسال نظرات