خبرهای داغ:

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت قاسم (ع)

بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود
کد خبر: ۹۳۳۴۸۲۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
رضا محمدی گفت : ازابتدای سال 1400 تا کنون 180 بسته مواد غذایی به ارش تقریبی 400 میلیون ریال با همت خیرین تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده در منطقه جوادیه بجنورد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج ،رضا محمدی " فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت قاسم (ع) سپاه بجنورد " در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان در پیشگاه خداوند متعال گفت : از ابتدای سال 1400 تا کنون این حوزه مقاومت بسیج با همکاری هیئت عشاق سیدالشهدا (ع) منطقه جوادیه و کمک خیرین که انصافا از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار ما بودند توانستیم 180 بسته مواد غذایی به ارزش تقریبی هر بسته 2میلیون و 200 هزار ریال که شامل ؛ برنج ، روغن ، مرغ ، چای ، سویا ، ماکارونی و غیره بوده را طی 4 مرحله در بین خانواده های نیازمند منطقه جوادیه شهر بجنورد که از قبل توسط بسیج محله شناسایی شده بودند توزیع نماید.

وی اضافه کرد ؛ بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود و با همدلی و کمک های مومنانه مردم عزیز می توانیم مشکلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی آن را حل کرده و یار و یاور مظلومان ، محرومان و نیازمندان باشیم.

محمدی در ادامه به دیگر خدمات این حوزه مقاومت بسیج در راستای کمک های مومنانه در سال جاری اشاره کرد و گفت ؛ حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت قاسم (ع) با همکاری هیئت عشاق سیدالشهدا(ع) و کمک خیرین توانسته تعداد 1500 عدد نان را به ارزش تقریبی 10 میلیون ریال در قالب طرح نان مهربانی بین نیازمندان توزیع نموده و با آغاز ماه مبارک رمضان تعداد 1300 پرس غذای گرم نیز تهیه و خانواده های نیازمند را مهمان خود نموده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت قاسم (ع) سپاه بجنورد اظهار کرد ؛ این حوزه مقاومت بسیج علاوه بر کمک های معیشتی در راستای سلامت خانواده ها نیز تلاش های زیادی داشته که در سال جاری توانسته 10 هزار ماسک بین خانواده های منطقه جوادیه توزیع نماید و در راستای تذکر همگانی جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز تلاش های موثری را انجام داده است.

این مقام مسئول گفت ؛ تا کنون 10 میلیون ریال به بیماران نیازمند که دچار بیماری هایی همچون کلیوی ، دیابت ، سرطان و غیره بوده را کمک نقدی و برخی را به مراکز درمانی معرفی تا با کمترین بهاء خدمات پزشکی و درمانی دریافت نمایند.

محمدی در پایان از کمک های خیرین و هیئت امناء هیئت عشاق سیدالشهدا (ع) جهت کمک و همکاری تقدیر و از مردم عزیز درخواست نمود تا کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این حوزه مقاومت بسیج یا هیئت عشاق سیدالشهدا (ع) واقع در منطقه جوادیه شهر بجنورد اهدا تا بین نیازمندان واقعی این محله توزیع نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها