خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان فارس طی تماسی با مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر، آمادگی این سازمان جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۷۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس صبح امروز و پس از وقوع زلزله به بزرگی ۵/۹ ریشتر به مرکزیت شهرستان گناوه در استان بوشهر که این زلزله در شیراز نیز احساس شد، طی تماسی با مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر از آمادگی این سازمان برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه خبر داد.

 قزل سفلی طی این تماس گفت: گروه های جهادی استان فارس در صورت نیاز آمادگی دارند تا در اولین فرصت با توجه به نزدیکی استان بوشهر به این استان به منطقه زلزله زده اعزام شوند.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان های هم مرز با استان بوشهر جهت اعزام، ادامه داد: با توجه به سازماندهی گروه های جهادی واکنش سریع مقابله با بلایایی طبیعی طی چند ماه گذشته در استان فارس، این آمادگی وجود دارد تا در صورت لزوم منطقه گروه های پیشرو به گناوه اعزام شوند.

ذوالفقار عباسی فر، مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر نیز در این تماس ضمن تشکر از آمادگی استان فارس گفت: تیم اولیه سازمان بسیج سازندگی به منطقه جهت بازدید و بررسی میزان خسارات اعزام شده است و پس از بررسی های اولیه و نیاز به کمک استان های همجوار، نیاز های اولیه مناطق زلزله زده را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها