خبرهای داغ:
افضلی گفت: از پایان سال ۹۹ براساس ابلاغیه جدید باید کلیه درخواست‌های بررسی مشکلات واحدها و صنایع تولیدی استان در سامانه http://tashil.stsm.ir ثبت شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و بانکهای عامل عضو کارگروه در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به روند جدید رفع موانع تولید، گفت: از پایان سال ۹۹ براساس ابلاغیه جدید کلیه درخواست های بررسی مشکلات واحدها و صنایع تولیدی استان در سامانه http://tashil.stsm.ir ثبت شود.

افضلی یادآور شد: در این سامانه، درخواست‌های مطرح شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و با سرعت و دقت بیشتری برای رسیدگی به درخواست‌ها اقدام خواهد شد.

افضلی رئیس سازمان صمت قزوین در این جلسه با اشاره به راهبرد سالجاری بیان کرد: امیدواریم در سال جاری با توجه به راهبرد سال بتوانیم ظرفیت های موفقی را برای حل مشکلات صنایع استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به بحث تامین سوخت برخی واحدهای تولیدی که در اجاره مستاجر می باشد گفت: آذرماه سال گذشته مشکل این واحدها در کارگروه رفع موانع تولید مطرح شد و در مصوبه ای مقرر شد فرصتی برای گازرسانی به آنها داده شود.

افضلی اظهار کرد: اما متاسفانه تعدادی از واحدها در ابتدای سالجاری با مراجعه به سازمان صمت اعلام کردند که مشکلشان حل نشده و هنوز انشعاب دریافت نکرده و مشکل آنها با موجر برطرف نشده و لذا خواستار فرصت مجدد شدند که در این خصوص باید کارگروه به آن رسیدگی کند.

گفتنی است دراین جلسه مشکلات ۵واحد تولیدی و صنعتی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها