خبرهای داغ:
پدر شهید مدافع حرم خراسان جنوبی:

سر و سامان دادن به اقتصاد خواسته مردم از رئیس جمهور آینده است

پدر شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم از رئیس جمهور آینده می‌خواهند اقتصاد را سروسامان دهد گفت: نارضایتی مردم از نابرابری‌ها و فسادها بیشتر از کمبودها و مشکلات است.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۲۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

پدر شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به مهمترین عوامل مؤثر در تحقق شعار سال با عنوان« تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اظهار داشت: این‌که رهبر انقلاب برای هر سال شعاری خاص در نظر می‌گیرند نشاندهنده این است که ایشان اهمیت آن موضوع در هر سال را تعیین می‌کنند هر چند از شعار سال قبل مشخص بود که اولویت کشور اقتصاد است.

وی با تأکید بر اینکه باید مسئولین مربوطه در زمینه اقتصاد تلاش و کوشش کنند و این نیاز امروز کشور است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مسیر امسال را به‌عنوان برداشتن موانع بر سر راه تولید عنوان فرمودند؛ بنابراین مسئولین باید به مسئله اقتصاد بیشتر تکیه کنند هرچند برخی دقت بر نگاه رهبری  ندارند و  به خارج نظر دارند.

پدر شهید مدافع حرم استان با بیان اینکه تکیه ‌بر داخل کلید حل مسئله اقتصاد است یادآور شد: در این چهل سال انقلاب ثابت شده در خارج از کشور هیچ کس دلسوز و همراه ما نیست و به‌ویژه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها که دشمن ما هستند.

بصیری پور عنوان کرد: انتظار مردم از مسئولین قوا بویژه رئیس‌جمهور آینده کشور پرداختن به مسئله اصلی مملکت یعنی اقتصاد است رئیس‌جمهور جدید باید خواسته‌ها و مطالبات رهبری را جامه عمل بپوشاند چون مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری دارند.

 وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشد افزود: مردم از رئیس جمهور آینده  می‌خواهند اقتصاد را سروسامان دهد و مبارزه با فساد را در رأس برنامه هایش داشته باشند چون متأسفانه فساد در مملکت و دستگاه‌های دولتی لانه کرده‌است و نارضایتی مردم از نابرابری‌ها و فسادها بیشتر از کمبودها و مشکلات است و فساد و رانت‌ها  بیشتر مردم را زجر می‌دهد تا توطئه و تحریم‌های خارجی.

 پدر شهید بصیری پور اظهار داشت: اگر ما دست‌به‌دست هم دهیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم مطمئناً دشمن نمی‌تواند به ما ضربه‌ای بزند و وقتی بین خودمان تفرقه داشته‌باشیم و به دشمن چراغ سبز نشان دهیم؛ راه ضربه زدن دشمن به خودمان را فراهم می کنیم و دشمن راحت تر می تواند به ما فشار آورده و ما را از پای درآورد.

وی بیان داشت: ان‌شاءالله رئیس جمهور آینده و دولتی که تشکیل شود؛ افرادی دلسوز مردم باشند و درد مردم را بهتر درک کنند و امیدواریم کسانی که مردم آن‌ها را با بصیرت انتخاب کنند پشتیبان رهبری، انقلابی و مردمی باشند.

پدر شهید بصیری پور گفت: رئیس جمهور و دولت آینده کسانی باشند که مسیر شهدا را ادامه دهند. همه شهدا در وصیت‌نامه ها و مصاحبه ها راه و دغدغه خود را بیان کردند و پیام شهدا روشن است نباید مسئولین خون شهدا را زیر پا بگذارند و راه را برای دشمن هموار سازند. خداوند به مسئولین که روی کار می آیند توفیق دهد که مملکت را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی خاطرنشان کرد: با درود به روح پاک شهدای انقلاب اسلامی بویژه دانشمندان علمی، هسته‌ای، سردار شهید سلیمانی و شهید مدافع حرم استان شهید بصیری‌پور که بدست کثیف‌ترین و ظالم‌ترین انسان‌های روی زمین اسرائیل غاصب به شهادت رسید انشاءالله کسانی که قرار است در آینده در راس مملکت قرار بگیرند پیرو فرمایشات رهبری باشند.

پدر شهید مدافع حرم استان افزود: همانطور که رهبری فرمودند کلید حل مشکلات ما در داخل کشور است ما از برجام به جایی نرسیدیم و نخواهیم رسید تا حالا 10بار مذاکره کردیم و آنها زیر میز مذاکره زدند. ما در نیروگاه هسته‌ای بتن می‌ریزیم و آن‌ها به راحتی اعلام می کنند ما از قرارداد هسته‌ای خارج می‌شویم.

وی متذکر شد: ما بایستی از این قراردادها تجربه کسب کنیم دشمن هیچ زمان به قراردادهایش پای‌بند نیست مگر این‌که ما قوی شویم و دستمان پر باشد آن وقت دشمنان هیچ کاری نمی توانند از پیش ببرند. ما باید همان‌طور که رهبری فرمودند به توانمندی داخلی و جوانان خودمان تکیه کنیم این مذاکرات و قراردادها هیچ‌وقت به دردمان نخورده و نخواهد خورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها