خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: از ابتدای شیوع کرونا نیروهای بسیجی این شهرستان برای مقابله با این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن در کنار کادر درمان اقداماتی انجام داده اند و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۶۰
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ پاسدار حمیدرضا مجیری اظهار کرد: بسیج در این شرایط نقش کلیدی و قابل تقدیری داشته است چرا که این نیروی مقدس در زمان نیاز با تمام وجود پای انقلاب، نظام و مردم عزیز ایستاده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای مدیریت این موج چهارم شیوع ویروس کرونا بکار میگیریم ادامه داد: در این مسیر مطمئنا همکاری مردم عزیز لازم است تا با اتکا به خداوند متعال بر این ویروس منحوس پیروز شویم و جامعه به سلامتی خود بازگردد.

سرهنگ مجیری گفت: بسیج ضمن ادامه گام‌های قبلی در طرح شهید سلیمانی، گام پنجم که شامل مدیریت و کنترل بیماری کرونا از طریق بیماریابی فعال، رهگیری حداکثری شامل رهگیری تماس که بصورت تلفنی و حضوری می‌باشد، افزایش برنامه‌های حمایتی از گروه‌های پرخطر و سالمندان و افزایش نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی را با قدرت آغاز نموده، همچنین واکسیناسیون عمومی مردم را نیز در شش ماهه اول امسال بر اساس اولویت بندی و با همکاری کادر درمان آغاز خواهد نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمات بسیجیان شهرستان در مقابله با این ویروس تاکید کرد: با همکاری و مراعات مردم عزیز بحول و قوه الهی بر این ویروس منحوس نیز پیروز خواهیم شد و سلامتی به جامعه بازخواهد گشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها