خبرهای داغ:

29 فروردین یادآوری رشادت‌های ارتش است

در پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مناسبت روز ارتش آمده است: 29 فروردین یادآور حماسه سازی ها و رشادت های ارتش دلاور و ولایتمدار است.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۶۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۲۹ فروردین، روز ارتش، یادآور حماسه سازی ها و رشادت های ارتش دلاور و ولایتمداری است، که از سوی مقام معظم رهبری، "مردمی ترین ارتش دنیا" نام گرفته است.

۲۹ فروردین، روز ارتش، یادآور حماسه سازی ها و رشادت های ارتش دلاور و ولایتمداری است که از سوی مقام معظم رهبری، «مردمی ترین ارتش دنیا» نام گرفته و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، به دلیل فداکاری ها و مجاهدت ها مورد تکریم بوده و دارای پشتوانه مردمی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، با تبعیت کامل از ولایت فقیه و با قدرت و با اقتدار به پیشرفت های خیره کننده رسیده و در صحنه های مختلف مانند جنگ تحمیلی، مردم یاری و امدادرسانی در حوادث طبیعی و اخیراً نیز در امر مقابله با ویروس منحوس کرونا، مملو از حماسه و رشادت و جان فشانی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره دوشادوش سپاه، بسیج و ناجا، لیاقت و توانمندی بالای خود را نشان داده و بر بلندای رفیع عزت و سربلندی ایستاده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمام نیروهای ارتش و خانواده گرانقدر آنان تبریک گفته و امیدوارم در سایه تحکیم اتحاد و همدلی موجود بین مردم و حافظان امنیت و آسایش ایران اسلامی، بیش از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه قدم برداریم.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب

انتهای پیام

ارسال نظرات