نظام و مردم ایران اسلامی به آینده امیدوار هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲حضرت قائم (عج)استان سمنان گفت: نظام و مردم ایران اسلامی به آینده امیدوار هستند.
کد خبر: ۹۳۳۵۰۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲حضرت قائم (عج)استان سمنان در جلسه شورای نمایندگی این رده ضمن اشاره به آغاز سال جدید گفت:نظام و مردم ایران اسلامی به آینده امیدوار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲حضرت قائم آل محمد(عج)استان سمنان گفت:در زندگی شخصی و کاری هر فرد باید نیم نگاهی به گذشته خویش داشته باشد و از شکست ها درس بگیرد و از موفقیت ها و پیروزی ها نهایت استفاده را برای ادامه راه ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: امسال در ابتدای سال بحث حساس انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را نیز پیش رو داریم و باید برای هرچه پرشکوه تر برگزار شدن این انتخابات تلاش کنیم.

وی افزود: روشنگری لازمه همیشگی جامعه است و مختص به زمان خاصی نیست و برای انتخابات باید در دو موضوع  حضور حداکثری و انتخاب اصلح روشنگری عمومی صورت پذیرد.

او ادامه داد: اولین چیزی که در این انتخابات مهم است حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که باعث امنیت کشور می شود  و خوشبختانه مردم بصیر ایران اسلامی نشان داده اند هر زمان به آنها نیاز بوده است ، پای کار نظام بوده اند.

موسوی ادامه داد: انتخاب اصلح با شاخص های انقلابی گری دومین موضوعی است که باید به آن پرداخت و مورد توجه قرار داد  و بیان شاخص های رئیس جمهور درتراز انقلاب اسلامی از جمله وظایف پاسداران است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اميدوار کردن مردم و جامعه به آينده گفت: ادامه راه انقلاب بسيار روشن و شکوهمند است و در اين راستا وظيفه ي ما اين است که مردم را به ادامه راه انقلاب و آینده امیدوار نگه داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲حضرت قائم (عج) در بخش پایانی سخنانش گفت: در راستاي انجام امور و کارهاي روزانه همواره رضای الهی و خداوند را مد نظر قرار دهید تا در اين صورت کارهاي شما ماندگار شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار