زنجان-معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تلاش این بنیاد جهت استخدام فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد زنجانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۱۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
سید جمال‌الدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این بنیاد در حوزه اشتغال ایثارگران زنجانی، اظهار کرد: طبق بند ج. ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف است علاوه بر اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و تبصره‌ها و اصلاحات بعدی آن، تمام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را در طول اجرای قانون برنامه استخدام کند.
 
تلاش بنیاد شهید برای اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد

وی با اشاره به برنامه ویژه دولت در خصوص برگزاری آزمون ویژه استخدامی برای این عزیزان، تصریح کرد: ثبت نام در این آزمون از ۲۴ فروردین از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org آغاز و تا آخر وقت اداری ۳۱ فروردین ماه به مدت یک هفته پایان می‌پذیرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: جهت بهره‌مندی فرزندان معزز شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد از این فرصت شغلی، بنیاد شهید استان ضمن صدور اطلاعیه به صدا و سیما، ارسال پیام کوتاه و تماس تلفنی با مشمولان اطلاع رسانی کرده و همکاران این حوزه نیز، همه روزه آماده پاسخگویی به مراجعان در این زمینه هستند.

وی از پیگیری عدم وجود برخی رشته‌ها در دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون توسط این بنیاد خبر داد و خاطرنشان کرد: منتظر اصلاح دفترچه و تمدید مدت ثبت نام از مرکز هستیم.

موسوی تاکید کرد: با توجه به اینکه آزمون مزبور در سال جاری یکبار برگزار خواهد شد، مشمولین واجد شرایط در اسرع وقت نسبت به مطالعه دفترچه آزمون اقدام و ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و از محول کردن ثبت‌نام خود به افراد غیرمطلع و غیر مرتبط خودداری کنند.
ارسال نظرات