توزیع 100 بسته معیشتی در کنارک

کنارک- با همت حوزه مقاومت بسیج حوزه حمزه سیدالشهدا کنارک تعداد 100 بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۵۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

فرمانده حوزه حمزه سیدالشهدا ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک گفت: به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و گره گشایی از مشکلات معیشتی نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تعداد 100 بسته  معیشتی تهیه و تعداد ۳۰ بسته بین افراد از قبل شناسایی شده توزیع شد.
 
محمد براهویی با اشاره به این مطلب که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون با همت سپاه و بسیج با هدف ریشه کنی کوید 19 اقدامات موثری در سطح شهرستان کنارک با همت پاسداران و بسیجیان اجرا شده است افزود: توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه یکی از این اقدامات بوده که همچنان نیز داوم دارد.
 
این مسئول ادامه داد: در راستای ماه مبارک رمضان و حل مشکلات اقتصادی نیازمندان مابقی بسته های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان شهرستان توسط کنارک حوزه حمزه سیدالشهداء ناحیه مقاومت سپاه شهرستان  توزیع خواهد  شد.
 
گفتنی است ،  این بسته ها شامل برنج، رب، روغن، حبوبات، خرما و ماکارونی  است که ارزش ریالی هر بسته پانصد هزار تومان می باشد که با هدف مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع می شود.
ارسال نظرات