دانش آموزان دلنوشته های راهیان نور خود را در اپلیکیشن یاد قرار دهند

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دانش آموزان دلنوشته های راهیان نور سال های گدشته خود را در اپلیکیشن یاد قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۸۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه پیش از ظهر امروز در نشست با جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر، اظهار داشت: سال گدشته با توجه به به بیماری کرونا نتوانستیم اردوهای راهیان نور را به صورت حضوری برگزار کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیاننور به عنوان یک بستر ارزشمند و یک حرکت فرهنگی وتربیتی در مقوله های ایثار، عزت، سربلندی و شهادت است، افزود، توانستیمدر فضای مجازی اینحرکت را برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور در فضای مجازی می تواند اشتیاقحضور در راهیان نور حضوری و همچنین یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد، ادامه داد: فعالان رسانه باید در این فضای گسترده فعالیت خود را بیشتر کرده و از این بستر در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به مجموعه های ذی ربط کمک نمایند.
صبحانی خواه با اشاره به جلسه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور مجازی دراداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، اضافه کرد: اینجلسه با حضور سازمان های دانش آموزی، اردویی و راهیان نور، حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدسسپاه و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهردر خصوص اپلیکیشن یاد برگزار شد.
وی به کار و نوع فعالیت اپلیکیشن یاد پرداخت و افزود: اپلیکیشن یاد ارتباط با دانش آموزان درفضای مجازی را بهتر و بزرگداشت یاد و خاطرهشهدا ما را یاری خواهد کرد.
وی در پایان گفت: دانش آموزان می توانند دلنوشته های خود را در راهیان نور سال های گدشته در اپلیکیشن یاد قرار دهند و ارتباط مستمر داشته باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار