خبرهای داغ:

محرومیت‌زدایی و اشتغال، فصل مشترک فعالیت‌های بسیج و کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان محرومیت‌زدایی و اشتغال را فصل مشترک بسیج و کمیته امداد دانست و تصریح کرد: آماده برداشتن گام‌های مشترک در حوزه اشتغال و محرومت زدایی هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۸۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
محرومیت‌زدایی و اشتغال، فصل مشترک فعالیت‌های بسیج و کمیته امدادبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مسعودیان راد، با اشاره به‌قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: اگرچه در چند سال اخیر فقط کمک‌ها به سمت و سوی توزیع بسته‌های حمایتی ختم شد، اما ما در کنار اطعام به مسائل اشتغال هم پرداخته‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته امداد سعی کرده به هر نحوی درزمینهٔ اشتغال ورود پیدا کند، خاطرنشان کرد: بیشترین تعاملات را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان محرومیت‌زدایی و اشتغال را فصل مشترک بسیج و کمیته امداد دانست و تصریح کرد: آماده برداشتن گام‌های مشترک در حوزه اشتغال و محرومت زدایی هستیم.
مسعودیان راد حلقه مفقوده اشتغال را فروش محصولات دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان سمنان در اقدامی، تجارت الکترونیک را برای فروش محصولات مددجویان راه‌اندازی کرده است.
وی ایجاد بازارچه‌های دائمی و موقت برای فروش محصولات مددجویان و استفاده از فضای بدون استفاده سازمان‌ها را ظرفیت پنهان دانست و خاطرشان کرد: ایجاد یک مرکز اشتغال کارآفرینی در سمنان با هدف نهادینه کردن فرهنگ رونق اشتغال و فراگیر شدن در کل استان در دستور کار است.
مهدی کاشفی، رئیس بسیج سازندگی استان سمنان، با اشاره به تعاملات مطلوب کمیته امداد تصریح کرد: ما در یک سنگر برای محرومیت‌زدایی به‌ویژه در بحث اشتغال گام‌های مشترک برخواهیم داشت.
فعالیت ۴۳۰ صندوق قرض الحسنه بسیج در استان سمنان
وی به فعالیت ۴۳۰ صندوق قرض‌الحسنه اشاره کرد و گفت: از مجموع این صندوق‌ها بیش از ۲۶۰ صندوق قرض‌الحسنه در روستا‌ها در حال خدمت به نیازمندان درمقوله‌های اشتغال، وام‌های ضروری و سایر موارد حمایتی است.
رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته امداد می‌تواند نقش مهمی در تزریق منابع مالی به این صندوق‌ها و هم‌افزایی برای اشتغال به‌ویژه در مناطق محروم داشته باشد، تصریح کرد: تعدادی از کارگاه‌های تولید اشتغال بسیج سازندگی فاقد بازار فروش هستند که با تعامل با کمیته امداد می‌توانیم بستری برای فروش محصولات این عزیزان فراهم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها