مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله مطرح کرد :

طلاب بسیجی به روستاهای فاقد روحانی استان مرکزی اعزام می شوند

حجت الاسلام رجبی گفت:همزمان با آغاز پذیرش حوزه های علمیه طی جلسات انجام شده طلاب به منظور تبلیغ و روشنگری به روستاهای فاقد روحانی در استان اعزامی می شوند
کد خبر: ۹۳۳۵۳۳۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله  استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اعزام طلاب بسیجی به روستاهای فاقد روحانی استان خبر داد و گفت:همزمان با آغاز پذیرش حوزه های علمیه طی جلسات انجام شده طلاب به منظور تبلیغ و روشنگری به روستاهای فاقد روحانی در استان اعزامی می شوند.

وی افزود: طلاب جهادی و  انقلابی موظف به بصیرت افزایی در مقابل جریان نفوذ هستند، چرا که این جریان عاملی است که می تواند مسیر رشد و تکامل انقلاب اسلامی را با مشکل روبرو کند و جهان استکبار به همین جهت با تمام توان در این موضع سرمایه گذاری کرده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله با بیان اینکه نقش طلاب جوان امروز بیش از گذشته مهمتر و سنگین است افزود: کار تبلیغی موئثربا روشنگری جامعه بسیار اثر بخش  است و باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده صورت گیرد. 

حجت الاسلام رجبی خاطر نشان کرد: مردمی بودن و مردم‎داری از الزمات یک طلبه در تراز انقلاب اسلامی بوده لذا، تواضع و محبت ورزی از شرایط یک طلبه و روحانی موفق بوده که وجود روحانیون و طلاب این گونه می تواند از بسیاری انحراف های جامعه  جلوگیری نماید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار