معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های قرآنی ماه رمضان با شیوه های جدید در ناجا

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان با شیوه های جدید و ابتکاری در نیروی انتظامی در حال اجراست.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۸۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

اجرای برنامه‌های قرآنی ماه رمضان با شیوه های جدید در ناجا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد بهرامی اظهار کرد: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر کارکنان خدوم ناجا و خانواده‌های آنان از سفره‌ی متنعّم قرآن در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط کرونایی با برنامه‌ریزی که از چند ماه قبل صورت گرفت، تدبیری اتخاذ گردید تا برنامه‌های قرآنی در ناجا و لو به صورت محدود اما با شیوه‌های نو و ابتکاری اجرا شود.

وی بیان کرد: فضاسازی معنوی و قرآنی اماکن ناجا با بهره‌گیری از آیات و روایات معصومین (ع) و فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) در باب اهمیت ماه مبارک رمضان و انس و تلاوت قرآن کریم و ارزش‌ و جایگاه روزه و روزه‌داران، احسان و اطعام و کمک به نیازمندان به صورت گسترده به مرحله اجرا درآمد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و سایت‌ها و کانال‌های در اختیار نیروی انتظامی با تولید محتوای فاخر و اثربخش، با برگزاری مسابقه از محتواهای بارگذاری شده قرآنی و اخلاقی از دیگر برنامه‌های قرآنی در حال اجرا در ناجاست.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا پخش تلاوت‌های ناب و فاخر قاریان در اماکن ناجا در زمان‌های خاص به صورت مستمر نیز انجام می‌پذیرد.

بهرامی گفت: در برخی از مکان‌هایی که وضعیت به صورت زرد یا آبی است به صورت محدود چند نفره و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز؛ محافل انس با قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن نیز در حال اجراست.

وی اظهار کرد: تولید مجموعه برنامه‌ی ((پلیس تراز قرآنی)) که در ۲۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با محتوای ترتیل و تفسیر و مباحث اخلاقی توسط اساتید برجسته اخلاقی و تفسیر قرآن و بارگذاری در سامانه اداری و وبگاه‌های روابط عمومی؛ از دیگر برنامه‌هایی بود که مورد استفاده و استقبال کارکنان قرار گرفت.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا متذکر شد: با هماهنگی شبکه دو سیما؛ چند گزارش مستند تصویری از فعالیت‌های قرآنی ناجا تهیه و در رسانه ملّی نیز پخش می‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار