خبرهای داغ:
نشست بررسی موضوعات آموزشی برای بسیجیان و مهارت آموزی آن ها با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۹۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش بسیج خوزستان؛ مهندس فرشین پودنچی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان وسرهنگ پاسدارعبدالله خیران پورفرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بهبهان خواستار تنوع در حرفه های آموزشی ،نظارت بیشتر در اجرای مهارت آموزی در محیط واقعی کار برای سربازان و معرفی بسیجیان برای برنامه ریزی آموزشی در مرکز و مساجد را خواستار شدند.
سرهنگ پاسدار عبدالله خیران پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر مهارت آموزی برای سربازان و آمادگی آنان برای شروع فعالیت شغلی بعد از خدمت مقدس سربازی عنوان کرد: گام و حرکتی ارزشمند در جهت متخصص و مهارت دار کردن جوانان ، حرکتی رو به جلو است و خواستار رفع بعضی نواقص در تجهیزات با همکاری مرکز فنی و حرفه ای هستیم.

 در پایان نشست با معرفی رابط آموزشی بین هر دو اداره خواستار برنامه ریزی بیشتر در جهت موارد آموزشی، آزمون های سربازان و نیازهای آموزشی برای بسیجیان در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها