خبرهای داغ:

نشست روشنگری با موضوع انتخاب اصلح درجوار شهدای گمنام یزدانشهر

به همت وهمکاری حوزه امام سجاد(ع) و حوزه حضرت فاطمه زهرا (س) نشست روشنگری با موضوع انتخاب اصلح با حضور برادران وخواهران،اعضای شورای حوزه ها وجمعی از آحاد مردم در جوار شهدای گمنام یزدانشهر برگزار گردید
کد خبر: ۹۳۳۵۴۲۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت وهمکاری حوزه امام سجاد(ع) و حوزه حضرت فاطمه زهرا (س) نشست روشنگری با موضوع انتخاب اصلح با حضور فرمانده اسبق سپاه ناحیه نجف آباد، حسین آقایی، برادران وخواهران،اعضای شورای حوزه ها وجمعی از آحاد مردم درجوار شهدای گمنام یزدانشهر برگزار گردید.
آقای آقایی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و با قبولی طاعلت وعبادات حاضرین و با اشاره به سبک زندگی دینی و اسلامی گفتند: برگزاری این گونه جلسات آن هم در جوار شهدای گمنام از معنویت خاصی برخوردار می باشد که با تلاش مضاعف درخصوص حضور گسترده مردم وشرکت در انتخابات آتی با انتخاب اصلح بویژه بسیجیان ورهروان ولایت را شاهد باشیم .
ایشان درادامه به دلایل حضور در انتخابات وحضور گسترده ای مردم اشاره ای داشتند وگفتند که چرا دشمن اینقدر تلاش می‌کند که حضور مردم درانتخابات کم رنگ باشد چرا ما آن را جهاد می نامیم مطالبی را بیان داشتند .
وی گفتند که چهله اول انقلاب به‌پایان رسیده و انتخابات در حالی برگزار میشود که شخص رئیس جمهور باید زیر بنا چهله دوم انقلاب را پایه گذاری کند ، هرچه رئیس جمهور قوی تر معنوی تر مومن تر با تقوی و مردمی تر باشد این پایه گذاری قوی تر خواهد شد
آقایی بر این نکته تاکید کردند که باید چهله دوم مدیریت را به جوانان بسپاریم‌ چون جوانان ما افرادی انقلابی مومن متعهد می باشندجوانان برای سکانداری انقلاب باید خودسازی کنن آنان باید از گذشتگان این انقلاب کسب تجربه کنند.
وی درادامه اشاره ای به بیانات حضرت اقا درخصوص موضوعات اساسی که برای پی ریزی قوی فنداسیون انقلاب بیان نموده بودند اشاره ای داشتند.در علم و پژوهش که رشد علمی ایران ۱۱ برابری شده و در اکثرمقاطع صنایع حرف برای گفتن دارد، از تحریم بودن انقلاب سخن به زبان آوردند که دانش و پزوهش باید نیاز اساسی کشور را تامین کند .
بعد معنویت و اخلاق، الگو های اخلاقی و معنوی جای خود را به الگو های غربی داده است و معنویت یعنی برجستگی در ارزش های معنوی مثل ایثار توکل ایمان به خدا که اخلاق و معنویت جهت دهنده همه حرکت های فردی و اجتماعی است.

ارسال نظرات