بازدید سردار کرمی از روند پیشرفت مدرسه شبانه روزی کنارک

کنارک-فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور از روند احداث مدرسه شبانه روزی در شهرستان کنارک بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۴۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

به گزارش  خبرنگار بسیج از کنارک، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در سفر خود به شهرستان کنارک از نزدیک با روند ساخت مدرسه شبانه روزی در منطقه زیباشهر این شهرستان بازدید کرد.
 
در این بازدید سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک ضمن عرض خیر مقدم حضور سردار کرمی و سردار حسینی گزارشی از اهم اقدامات و عملکرد این ناحیه ارائه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک گفت: سپاه شهرستان علاوه بر ساخت و ساز‌های جهادی و محرومیت زدایی در پی ساخت فکر‌های مردم و جلب رضایتمندی هرچه بیشتر عموم مردم از خدمات و اقدامات سپاه و جمهوری اسلامی ایران است.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین ناحیه کنارک  گفت: سپاه موجود زنده است و در حال رشد و تلاش و نو شدن است.

سردار کرمی با اشاره به این مطلب که  اصالت ما ادامه حرکت انبیاء است و ساختن فکر خیلی مهم است، افزود: باید دغدغه ما مسائل اجتماعی باشد و دنبال راه حل برای اصلاح و پیشگیری و رفع آن باشیم.

این مسئول بیان کرد: سپاه باید در تمامی حوزه ها معنویت داشته باشد و خدا این نعمت را به ما داده و شکر این نعمت کار، تلاش و  خدمت رسانی به مردم است.
 
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور ادامه داد: پاسداران با تولید فکر دنبال راه حل‌ها ی مناسب برای حل مشکلات کشور و رشد و توسعه آن  باید باشند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که بسیج بزرگترین نعمت الهی است که خداوند متعال از طریق امام خمینی(ره) این نعمت را به ما عنایت کرده است و ما باید از ظرفیت‌های تمامی اقشار بسیج مثل بسیج دانش آموزی، ادارات، مهندسین و ... و هسته‌های اندیشه ورز را در بسیج تقویت کنیم.
 
وی اظهار داشت: پاسداران باید با الگو گیری از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت به سمت و سوی تحقق شعار سال از جوانان بسیجی و جهادگر متخصصد و به حرکت در آورید و از این جوان‌ها و متخصصین بسیجی حداکثر استفاده را ببرند.
 
گفتنی است، کار ساخت این مدرسه شش کلاس در سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در منطقه زیبا شهر کنارک توسط گروه مهندسی ۴۰ صاحب الزمان اصفهان(نیروی زمینی سپاه) آغاز شده است.
ارسال نظرات