خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در میلاد امام حسین(ع) و عید سعید فطر گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۲۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در همدانسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ما در سپاه ناحیه همدان همزمان با سراسر کشور، مرحله اول طرح شهید سلیمانی را از آذر ماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز کردیم و بسیجیان شرکت کننده در این طرح ‌را در تیم‌های نظارتی حمایتی و مراقبتی سازماندهی کردیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های مراقبتی در پایگاه‌های بهداشت، خانه‌های سلامت و مراکز درمانی مستقر شدند، افزود: تیم‌های نظارتی نیز با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و عزیزان انتظامی نظارت‌ها را بر مراکز و اجتماعات انجام دادند و تیم‌های حمایتی نیز در قالب گروه‌های جهادی و بسته‌های کمک مومنانه فعالیت داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: با توجه به اوج‌گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان و استان این تیم‌ها یک بار دیگر کار خود را آغاز کرده‌اند و با قوت در حال اجرای ماموریت‌های خود هستند.

وی ابراز داشت: از مردم عزیز درخواست داریم همکاری‌های لازم را با این تیم‌ها داشته باشند و همچنین مراقبت‌های لازم را انجام دهند، از اجتماعات و دورهمی‌ها پرهیز کنند، تا انشالله به زودی کشور ما از بیماری همه‌گیر کرونا خلاصی یابد.

بقایی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه امسال نیز کمک‌های مومنانه را خواهیم داشت، افزود: تاکنون یک هزار و ۴۶۰ بسته تهیه و توزیع شده و در نظر داریم در نیمه ماه مبارک رمضان، همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر نیز این برنامه را داسته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: درخواست دیگر ما این است که به دلیل ممنوعیت‌هایی که امسال وجود دارد و امکان افطاری دادن نیست بنابراین عزیزان با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خود را در اختیار گروه‌های جهادی و مجموعه پایگاه‌های بسیج قرار دهند تا به نیت بانیان، کمک‌های مومنانه را به افراد نیازمند تهیه و توزیع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات