خبرهای داغ:
تبریز- سوابق درخشان اخلاقی و عملی این شهید سرافراز، نکته برجسته و شایسته توجه ویژه است و نباید در غبار روزمرگی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها مورد غفلت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهید بزرگوار، سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی، با درصد بالای جانبازی و جراحت شیمیایی که در طول حضور مستمر در جبهه‌های حق علیه باطل برایشان بوجود آمده بود بعداز پایان دفاع مقدس در مسئولیت های مهم در نهاد مقدس سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی، مشغول به انجام وظایف خود بود و تا آخرین روزهای عمر از پای ننشست که الگویی جاودانه از تکلیف‌مداری است و رسانه‌های جبهه انقلاب، می‌توانند در معرفی ایشان به نسل جوان بعنوان مصداق برجسته‌ای از روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری نقش مهمی ایفا کنند.

شهید والامقام از بنیان گذاران سازمان بسیج مستضعفین بود و در طول مدت مسئولیت خود نقش ویژه‌ای در تثبیت و توسعه بزرگترین سازمان مردم نهاد جهان و ترویج فرهنگ بسیجی داشتند. خدمات ۱۰ ساله ایشان در جایگاه فرماندهی بسیج شایسته توجه ویژه است.

این شهید در طول حضور در جبهه مقاومت از فرماندهان یگان های موثر مدافعین حرم در کنار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی محسوب می گردد، که پس از شهادت سردار سلیمانی با حکم فرمانده کل سپاه به جانشینی فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد که پرچم لا اله الا الله در مرزهای ایدیولوژیک ایران اسلامی و آزادگان جهان تا ظهور بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) سرافراز و برافراشته خواهد بود ان‌شا‌الله.

سوابق درخشان اخلاقی و عملی این شهید سرافراز، نکته برجسته و شایسته توجه ویژه است و نباید در غبار روزمرگی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها مورد غفلت قرار گیرد. نباید اسیر عملیات روانی مشکوک شده و بجای تجلیل شخصیت این شهید والامقام بعنوان الگوی نسل جدید انقلاب اسلامی، مطالب رسانه‌ها را به آنچه مدنظر دشمن است؛ تقلیل داد.

بنظر می‌رسد منظور از طرح و برجسته‌سازی موضوعات مشکوک مثل ترور بیولوژیک معطوف به جنجال‌سازی در افکار عمومی، بزرگنمایی توان دشمن و القای خلا امنیتی و نهایتا ابتر کردن خط گفتمانی الگوسازی از فرماندهان شهید است که جبهه رسانه‌ای انقلاب اسیر این بازی نخواهد شد و نام و خاطره این شهید عزیز همواره با فرهنگ و اخلاق و تواضع اسلامی همراه بوده و خواهد بود.

رامین نظامی خواه

ارسال نظرات
پر بیننده ها