خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ قرآنی و اخلاق در جامعه راه مقابله با نقشه‌های دشمنان است

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و اخلاق در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان تنها راه مقابله با نقشه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۷۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
ترویج فرهنگ قرآنی و اخلاق در جامعه راه مقابله با نقشه‌های دشمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، رضامهدیان، در دیدار با اعضای انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و اخلاق در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان تنها راه مقابله با نقشه‌های دشمنان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه فعالیت فعالان ممتاز قرآن و نهج‌البلاغه در انجمن‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود نقش بسزایی دارد، افزود: همان‌طور که در سایر رویداد‌های فرهنگی و هنری از روش‌های مختلف برای فرهنگ‌سازی استفاده می‌شود، ترویج فرهنگ قرآن و عترت نیز باید با روش‌های خلاقانه و نوآورانه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان انجام شود.
مهدیان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انجمن قران و عترت می‌تواند با برگزاری برنامه‌های نو و خلاقانه در جهت پر کردن اوقات فراغت مردم و در راستای پویش "در خانه بمانیم " اقدام نماید.
رئیس انجمن قرآن و عترت شهرستان شاهرود نیز در این دیدار گفت: با موضوع قرآن وعترت، برنامه‌های مختلف قرآنی سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شد.
سیدمسعود آقایان به برنامه‌های قرآنی که درماه مبارک سال گذشته برگزار شداشاره کرده وتصریح کرد: برپایی نمایشگاه علوم قرآنی، محفل قرآنی، مسابقه قرآنی، دیدار با پیشکسوتان قرآن، سی شب سی برنامه قرآنی، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای برنامه‌های قرآنی و اجرای نمایشنامه‌های قرآنی و ... دراین شهرستان بود.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا پویش در خانه می‌مانیم، معرفی فعالان برتر قرآن شهرستان شاهرود، تفسیر قرآن، مسابقه نقاشی و برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن در شاهرود از جمله برنامه‌هایی امسال به شمار می‌رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها