فرمانده سپاه ناحیه ابوذر مشهددر گفت‌وگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه ابوذر، ضمن تاکید بر اهمیت وضعیت فعلی، به علت انتخابات حیاتی پیش رو بر تشویق، ترغیب و روشنگری گسترده مردم به جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
محمد جواد ابراهیم پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: به علت پیش رو بودن انتخابات حیاتی ۱۴۰۰، گام‌ها، اقدامات و راهبرد‌های اجرایی و همچنین در سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد این موضوع بودیم که ایشان به صراحت در رابطه با این موضوع صحبت کردند و مهم‌ترین موضوع در انتخابات را ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ابوذر مشهد افزود: در این میان عرصه‌ای ایجاد شده است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انگشت به سمت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارد و دشمنان ایران عزیز انگشت به سمت عدم حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را خواستار می‌باشد.

ابراهیم پور ادامه داد: هر کسی و از هر قشری حتی اگر هم به هیچ موضعی، موضوعی و مسئله‌ای اعتقاد ندارد و تنها به ایران عزیز اعتقاد دارد، باید در انتخابات شرکت کند، زیرا؛ در این زمینه دشمنان مدتهاست که هدف گذاری کردند که مانع حضور مردم در انتخابات شوند.

وی اذعان داشت: می‌توان این شرایط را، به یک شرایط جنگی تشبیه کرد. در شرایط جنگی باید گوش به فرمان فرمانده بود چراکه این امری بسیار ضروری در صحنه نبرد با دشمنان می‌باشد.

ابراهیم پور مطرح کرد: کار اساسی و سیاست کلی ما در بسیج تشویق و ترغیب مردم به شرکت حداکثری در انتخابات است که دشمن برای ممانعت از شرکت مردم در انتخابات مدت‌هاست ادبیات و مسیر خود را اتخاذ نموده است.

وی اشاره داشت: در این شرایط حساس و وظیفه ما این است که باید در میان مردم رفته و اثرات مخرب دشمن را از ذهن آنان پاک کرده و شروع به امیدبخشی نماییم و این روشنگری و آگاه سازی را داشته باشیم که در آستانه تغییر بسیار جدی هستیم که هر برگه رای می‌تواند شرایط را تغییر دهد و باید اقدام کرد تا شرایط متفاوت گردد.

وی اظهار داشت: باید شرایط اجرایی را فراهم سازیم و این موضوع به تحلیل درست و کاربردی از جمع این رو به رو اطلاق می‌گردد و خود را از قبل به محتوای کاربردی مسلط نماییم تا بتوانیم مقصود خود را در کوتاه‌ترین زمان و با شیواترین بیان و کلمات به فرد مقابل القا نماییم در واقع باید از دریچه ذهن و نگرش فرد مقابل وارد شویم و متناسب با ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی فرد شروع به آگاه سازی و تغییر نگرش فرد مقابل نماییم.

ابراهیم پور در پایان تاکید کرد: سیاست راهبردی ما درست نقطه مقابل هدف‌گذاری و ذهن دشمن می‌باشد. مأموریت ما کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ می‌باشد و ما باید ابتدا از متقاعد کردن افراد نزدیک خود شروع کرده و بتوانیم حلقه اولیه را قوی سازیم تا به صورت شبکه‌ای در محلات گسترش یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها