دغدغه همه دلسوزان انقلاب باید حضور حداکثری در انتخابات باشد

مسعود پریسوز فرمانده سپاه ناحیه مهدی شهر بیان کرد: دغدغه همه دلسوزان انقلاب باید حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ باشد .
کد خبر: ۹۳۳۵۶۹۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ مسعود پریسوز فرمانده سپاه ناحیه مهدی شهر بیان کرد: دغدغه همه دلسوزان انقلاب باید حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ باشد .
مسعود پریسوز فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با تأكید بر اینكه برای تحقق فرامین رهبری باید انتخاب درست و اصلح داشته باشیم، افزود: بیانات مقام معظم رهبری شاخصه‌هایی را مشخص می‌كند و باید با آن شاخصه‌ها افراد ارزیابی شوند.
سرهنگ پریسوز تصریح کرد: دشمنان و منافقین خواهان مشارکت حداقلی هستند و از ماه ها قبل برای این کار برنامه ریزی کرده اند اما دلسوزان انقلاب باید با بصیرت افزایی در فضای حقیقی و مجازی این توطئه را خنثی نمایند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر بیان کرد: هر رایی که در صندوق های رای گیری ریخته می شود ، مشتی است بر دهان نظام سلطه و بدخواهان این انقلاب لذا حضور حداکثری مهمترین وجه در انتخابات است.
وي در پايان گفت: در مورد انتخابات سپاه هیچگاه مصداقی عمل نمی کند ولی انتخاب اصلح را تبیین می کند که این دو خیلی با هم متفاوت هستند.

ارسال نظرات