آخرین مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه مرحله استانی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز تا پایان اردیبهشت می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۰۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری احسان خلجی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی هنری حوزه دفاع مقدس در کشور است که مورد توجه ویژه دانشجویان، استادان دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و همچنین تشکل‌های دانشجویی میباشد.

وی افزود: این رویداد هنری و ارزشی با هدف ترویج و تقویت ادبیّات دفاع مقدّس و بازآفرینی رشادتها و ایثارگریهای خالصانه شهدا و رزمندگان در بین جامعه دانشگاهی و عموم مردم است.

خلجی گفت: با حضور مسئولین بسیج دانشجویی و دبیران بخش های مختلف جشنواره آیین رونمایی از پوستر مرحله استانی این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسئول اجرایی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز، خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۸ بخش اصلی هنرهای تجسمی، تئاتر، فیلم سازی، شعر، ادبیات داستانی، نواها ، عکاسی و پژوهش برگزار می گردد، که هر بخش دارای رشته های مختلف می باشد و مخاطب جشنواره کلیه جامعه دانشگاهی استان شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان هستند.

وی افزود: در این جشنواره در کنار دبیر اصلی هشت دبیر تخصصی و در هر دانشگاه یک دبیر دانشگاهی مسئولیت برگزاری برنامه را دارند.

خلجی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه آثار خود را به دبیران دانشگاهی تحویل دهند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راه ارتباطی جشنواره به صفحه جشنواره در فضای مجازی به آدرس @bsj_art_chb مراجعه نمایند.

ارسال نظرات