خبرهای داغ:
سپاه فجر استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۳۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، سپاه فجر استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن اين بيانيه به شرح زير است: 

نقش آفرینی و حماسه سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.
تردیدی نیست که پروژه "سپاه هراسی" و هجمه‌های ناجوانمردانه علیه این نهاد مقدس انقلابی کشور و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در قالب عملیات روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای با هدف مقابله با اقتدار این نیروی انقلابی و متعهد کشور ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر، حرکت پیروزمندانه و تاثیر نقش حیاتی سپاه در حفظ و تقویت بازدارندگی و اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه بوده است.
این نهاد به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری ، معنویت ، دانش ، آمادگی رزمی ، تخصص و حفظ “روحیه انقلابی” توانست قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

امروز اقتدار و صلابت کشور در کنار حضور هوشمندانه مردم بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی و وجود سپاهی مقتدر و آماده به رزم است که با چشمانی تیز بین و اقتداری مثال زدنی تحت منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی؛ سدی استوار و نستوه در برابر توطئه ها و طمع ورزی های مستکبرین و زیاده خواهان شرق و غرب ایستاده است.
سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تبعیت از منویات نورانی ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا، تجربیات ارزشمند حماسه هشت سال دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیروهای مسلح توانمند جمهوری اسلامی ایران، اعلام می‌دارد با آمادگی کامل تصور خیال باطل تهدید و تجاوز به میهن اسلامی را با قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از فکر و ذهن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهیم گرفت».

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها