خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

اگر در همه حوزه‌ها با جدیت عمل کنیم تاثیرات آن را خواهیم دید

ملایر-فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه کار ستاد حوزه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و سایر حوزه‌ها است، گفت: اگر در همه حوزه‌ها با جدیت عمل کنیم تاثیرات آن را خواهیم دید.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۶۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

اگر در همه حوزه‌ها با جدیت عمل کنیم تاثیرات آن را خواهیم دیدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سید جواد حسینی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری اولین جلسه این ستاد در سال جدید اظهار کرد: سال‌های گذشته مصوباتی را در امر به معروف داشتیم و در  سال ۹۸ موضوعی بود که  بسیاری از مصوبات ما اجرایی نشد.

وی افزود: این یک آسیب بود و وقتی مصوبه اجرا نشود یعنی جلسات بازخورد نداشته و اتلاف وقت است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی ما این است که مصوبات اجرایی شود یعنی جلسات بازخورد داشته باشد، گفت: در این زمینه از فرماندار، امام جمعه و مسئولان فرهنگی شهرستان درخواست داریم که دراین زمینه ما را پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه کار ستاد حوزه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و سایر حوزه‌ها  است و تنها به برخی حوزه‌هایی از جمله موضوع بد حجابی و ...ختم نمی‌شود، گفت: اگر در همه حوزه‌ها با جدیت عمل کنیم تاثیرات آن را خواهیم دید.

 معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به وضعیت قرمز شهرستان مصوبات ستاد ملی کرونا در این شهرستان به صورت مستمر در حال اجرا است، گفت: با هر نوع تخلف  که بر خلاف  مصوبات ستاد باشد برخورد می‌شود.

حسین فارسی با اشاره به اینکه در ستاد  امر به معروف و منکر شهرستان نیز نیاز است که در زمینه امر به معروف ونهی از منکر چند گروه تشکیل شود تا نسبت به تذکرات لسانی اقدامات لازم را داشته باشند، تصریح کرد: با افراد حرمت شکن در ماه رمضان باید با جدیت برخورد شود.

دادستان ملایر نیز با بیان اینکه طبق قانون با حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری در ماه مبارک رمضان برخورد می‌شود، گفت: در این زمینه ما تحت هیچ شرایط کوتاه نمی آییم و موارد متعددی را نیز که طی چند روز گذشته داشتیم در حال پیگیری و برخورد قانونی است .

سلگی با بیان اینکه یکی از مشکلات به وجود آمده بحث پدیده سگ‌گردانی است، گفت: در این زمینه در مواردی با همکاری نیروی انتظامی با کسانی که در این زمینه نسبت به سگ گردانی در خیابان و یا داخل ماشین اقدام کنند برخورد می‌شود و ماشین را به پارکینگ می‌بریم.

وی این پدیده را  تهدید علیه بهداشت عمومی و مزاحمت علیه بانوان و اطفال برشمرد و تصریح کرد:  باید با آن برخورد شود .

دادستان ملایر همچنین از ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواست که مصوباتی را داشته و این مصوبات را به استان و کشور نیز اعلام کنند که  با قانون بتوان جلوی بسیاری از آسیب‌ها را گرفت.

وی  ضمن تقدیر از شهرداری در نصب بنرهای اطلاع رسانی در مناسبت‌ها به ویژه ماه مبارک رمضان از شهرداری خواست تا نسبت به نصب بنرهای تاثیرگذار در حواشی و ورودی‌های شهر نیز اقدام کند.

سلگی  در ادامه در خصوص برخورد نشدن با تجمعات و برگزاری برخی مراسم‌ها در نقاطی از شهر در ایام  کرونا گفت : ما  طبق قانون عمل می‌کنیم و همه ما باید، تابع قانون باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات