مسئول شعب بانک مسکن استان البرز:

تحقق شعار سال، راهگشای مشکلات اقتصادی مردم است

مسئول شعب بانک مسکن استان البرز گفت: بی شک حل مشکلات اقتصادی مردم در گرو حرکت در مسیر تقویت تولید و مانع زدایی و پشتیبانی از صنایع داخلی است.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۹۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی بلوچی، مسئول شعب بانک مسکن استان البرز در دیدار با فرمانده حوزه 1190 شهید امرالله دادخواه بسیج ادارات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، تعامل دستگاه های دولتی با مجموعه سپاه و بسیج را سازنده و مفید دانست و گفت: همه ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و افتخارمان خدمت به مردم سرافراز و شریف ایران اسلامی است. در هرجایگاهی که قرار داریم، باید خدمت به مردم را به عنوان عبادت و سربازی ولایت سرلوحه امور قرار دهیم.

تحقق شعار سال، راهگشای مشکلات اقتصادی مردم است

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» مطرح کرد: همه ما باید با تمام توان در راستای تحقق شعار سال و تعامل با مجموعه های ارزشی همچون بسیج و سپاه در راستای عملی شدن این شعار کلیدی و مهم اهتمام ورزیم. بی شک حل مشکلات اقتصادی مردم در گرو حرکت در مسیر تقویت تولید و مانع زدایی و پشتیبانی از صنایع داخلی است.

برادر پاسدار محسن دانش کهن، فرمانده حوزه 1190 شهید امرالله دادخواه بسیج ادارات سپاه ناحیه امام حسین (ع) نیز در این دیدار، مجموعه بسیج را کلیدی ترین و گسترده ترین مجموعه مردمی و تاثیرگذار در بهبود شرایط اقتصادی کشور و تحقق شعار رونق تولید عنوان کرد.

وی ادامه داد: کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور است؛ ارتباط و تعامل دستگاه های دولتی نظیر بانک ها و فعالین اقتصادی با بدنه بسیج مردمی در قالب اقشار مختلف بسیج می تواند بخشی اعظمی از مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کند که به موجب این امر، رونق اقتصادی و توسعه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها