خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

سپاه پاسداران، سپری مستحکم در دفاع از مردم و در تمام عرصه هاست

حجت الاسلام معبودی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر زمان و مکانی که خطری برای مردم ایجاد شود، همچون سپری مستحکم حافظ جان ملت شریف ایران بوده و در تمام عرصه های خدمت رسانی مقتدرانه پشتیبان مردم بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۶۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، با تبریک این روز به سبزپوشان سپاه پاسداران بیان کرد: یکی از یادگاران مهم امام راحل که بر اساس نگاه الهی ایجاد شده تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران گفت: با فرمان حضرت امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ سپاه پاسداران به طور رسمی شکل گرفت و در قانون اساسی نیز وظایفی برای سپاه پاسداران تعریف شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به وظایف سپاه اظهار کرد: نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظایف سپاه پاسداران است و به برکت اخلاصی که امام در تأسیس این شجره طیبه داشتند و خون پاک پاسدارانی که در این لباس به شهادت رسیدند و همچنان نیز شهدایی بزرگ همچون شهید سلیمانی تقدیم انقلاب می کند، این شجره طیبه آثار و برکات فراوانی برای نظام و ملت ایران داشته است.

حجت الاسلام معبودی در ادامه عن.اپ کرد: یکی از مهمترین آثار و برکات سپاه، امنیتی پایداری است که در کنار سایر نیروهای مسلح در کشور و مرزهای میهن اسلامی ایجاد شده و همچنین حفاظت از آرمان های انقلاب است که دشمنان در پی ایجاد اختلاف بین ملت ایران و آرمان های انقلابی در طول عمر انقلاب اسلامی بوده اند که با تلاشی که همه مردم از جمله سپاه پاسداران انجام دادند این آرمان ها همچنان مستقر است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر زمان و مکانی که خطری برای مردم ایجاد شود، همچون سپری مستحکم حافظ جان ملت شریف ایران بوده و در تمام عرصه های خدمت رسانی همچون سیل، زلزله و امروز در عرصه مقابله با بیماری کرونا، سپاه، مقتدرانه پشتیبان مردم بوده است.

حجت الاسلام معبودی گفت: حضور مقتدرانه سپاه در تمام عرصه ادامه دارد تا زمانی که با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این انقلاب به دست صاحب اصلی خود، امام زمان(عج) برسد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها